2021年6月4日 星期五

我的黑莓股票!

 哈哈哈..... 一月果時, 佢跟住GAMESHOPE (GME)被人反沽空打大鱷, 而好似GME 咁升升升, 升到$30, 一天之內升跌, 近$15皮喎, 果時我都無賣咖!

昨天又急升喎, 升跌$14~$18皮, 仲有個2流收費股評公司出來叫人賣賣賣.......

咁, 我初頭都心動動, 諗住賣少少, 等佢跌左又再買番, 滸! 到最後跌得果少少, 差價唔夠俾加記利得稅喎! 吚! 無謂咁攪了, 我JJ都係HOLD住揸住好了! 無謂攪到自己咁唔得閒, 時時補係MONITOR前睇價嘛!

不過, 憑心講句, D股咁樣成日有人來炒高, 來低位再吸呢! 好明顯係有人計劃長期在較低位來入貨喎! 即是增持緊好倉喎, 即係長遠來講, 有人想炒高隻股佢呀! 

對我JJ來講, 我以前賺埋賺埋, 就算今次這隻股要跌, 我都可以扣減返以前俾落D利得稅, 而且我仲係係以前好低價時買入黑莓! 黑莓就算蝕左, 都唔會點入肉啊!

好, 我一於唔放, 等佢背後大莊家開底牌來見我, 我有的是時間, 慢慢等佢圖窮心匕現!

PS: 我以前買左幾隻細價股, 都係好似現在黑莓咁, 底位左好幾年, 突然有幾次炒起1日半日, 之後又打回原形, 之後再過1-2年, 就俾大公司全面高價來收購. 

每次股價彈彈彈時, 黑莓管理層同埋其他人都出來講唔知道點解會升升升, 其實, 佢地內裡一定仲係度討價還價, 通常講1-2年係閒事啦!

我目標係賺佢10倍呀! 我係咪大想頭左少少呢? 哈哈哈, 睇睇所有高科技股都己經俾人炒到天價咁Q高, 而黑莓背後大多都係基金持有, 小散戶只佔十幾個%咋, 現在係壓緊引緊小散戶放埋佢, D基金佬就會表現得...... 好似無默契咁來..... 被人質高股價了. 

啊, 好啦, 我JJ靠估咖咋, 正所謂, 有段估無痛苦吖嘛! 估估下, 唔洗怕喎!


沒有留言:

張貼留言