2021年6月28日 星期一

觀天下之大勢? 還是..... 創天下之大勢?

 如果大家問我, 我JJ係邊種人, 我一定答大家..... 我頂多只能"觀天下之大勢"!

點解我咁謙? 哈哈哈哈, 我JJ唔係謙喎, 因為..... 如果我能夠做到"觀天下之大勢", 已經好叻, 己經係萬中無一人了. 

其實, 能夠做到"觀天下之大勢"果D人, 買乜股呢, 就賺乜股了! 生活一定會好安定, 生活會比其他人好很多很多...... 除非天下大亂, 才會出來下海呀! 

不過呢, "觀天下之大勢"果種人, 係永遠唔會做到"創天下之大勢"....... 根本上, 這兩種係完全不一樣的人. 

毫無疑問, 這兩種人都係靠天生的感覺或直覺, 係一種天賦的特殊本領, 再經後天的個人遭遇而成. 

我JJ係個歷史迷, 所以, 一到蘇聯解體+中國經濟開放+資訊科技昇級, 我就叫朋友一定要買股票, 由那時起, 單單 DOW DOW 指數, 升左十倍. 我JJ咁努力去睇住D股, 回報都係好少少咋! 

即是..... 聰明只是人生一小部份, 天下大勢才是成敗最大關鍵, 個人努力呢? 無錯, 十分重要, 但係分別無咁大囉! 所以, 觀天下之大勢是十分重要的!

相反, "創天下之大勢"果D人, 唔一定賺賺賺, 好多時係, 蝕蝕蝕蝕賺蝕蝕蝕, 攪10鑊, 有9鑊蝕到佢阿媽都唔認得呀! 哈哈哈哈哈, 到最後, 同佢爭果D人, 全部都瓜清光, 佢最後一舖賺, 咁就得了.

只是我JJ一定唔想咁來生活了, 我寧願, 舖舖賺少少, 因為我情緒好容易低落呀, 要我連蝕咁多舖, 我心理負荷唔到呀! 

PS: 自從我2018年開始估到兩大強國反檯, 就開始慢慢估到今年發生的一切, 每想到會發生的一件事, 都會令我情緒低落, 越想得多事情, 就情緒越差. 尤其2019年開始, 就開始看出無計傾, 看出事件發展得更令人擔憂.

有時, 我JJ懷疑, "觀天下之大勢"這個功能, 會否是一個病來? 會否是一個詛咒來? 始終, 大部份人都係係這1年來, 才開始情緒低落, 而我JJ就早別人1-2年開始情緒低落! 食多補品都補唔番呀!

 



沒有留言:

張貼留言