2021年6月1日 星期二

大家快D去打疫苗啊!

我JJ打完都2個星期有多, 一輪到我打時, 我就立刻去打的! 

打完後多天, 都無乜大異樣, 只是頭幾天有D肌肉痛, 現在成日喉頭乾, 同埋有時睏得唔好. 有D類似病徵的反應, 其他一切生活如常, 

這些輕微反應, 大家去打疫苗佢, 都值得呀!

相比奶左野的後遺症, 打疫苗這些不方便, 就算係小兒科了. 

是的, 打疫苗係有風險, 大約10萬人有1個左右, 係2星期內去世, 不過香港一年都有4萬人去世, 如果計返2星期的時段, 即是香港每10萬人裡, 每2個星期, 就有20人自然死亡. 自然死亡人數遠遠多於打疫苗死亡人數20倍呀! 即是打疫苗後去世的人, 很多都本應納入自然死亡人數裡, 打疫苗的實際風險, 理應比現在的數字更低呀! 

當然, 我JJ係加記係無大6疫苗, 我係打PFIZER, 即是大家係香港叫復必泰. 

復必泰和MODERNA, 都係M-RNA, 比JNJ 和ASTRAZENECA 的 DNA 類疫苗, 好很多, 尤其對新變種病毒, 會好很多! 

好啦, 大家唔好猶豫了, 快D去打復必泰啊! 香港的存貨快到期, 之後就唔知幾時才有得打了!

講多次, 疫苗對我JJ有一些輕微反應! 有少少唔舒服, 不過, 係可以接受, 唔影響原本日常生活!

PS: 為何M-RNA 疫苗好D? 為何打左之後很久, 都會比無打, 更有保護? 因為M-RNA 疫苗係傳遞病毒RNA的訊息, 等身體對這個病毒有準備, 好多人身體第一次接觸這些病毒時, 會變得手忙腳亂, 自己免疫系統會打埋自己的身體組織, 變成器官壞死, 變成溶血現象. 當身體有左準備, 下一次再遇上, 就會知道點樣去應對了, 打左底了!




沒有留言:

張貼留言