2021年6月27日 星期日

最近我JJ驚青D乜?

係呀, 我JJ一向出左名係驚青, 仲係比人早好多好多驚青.

最近我JJ驚青D乜?

驚環球股市會大調整呀! 可能講緊20-30%, 而且仲係唔會好似上年3月咁快彈返轉頭呀!

幾時大調整? 我JJ就真係唔豬道了. 不過, 隨時都會發生!

點解? 皆因為現在市場上流動資金太多太泛濫了, 再加上好多大基金超高的槓桿比率, 某一家有力去籌集足夠流動資金, 去衝冧另一家高槓桿所砌出來的倉, 相反亦然, 也可以倒返轉頭, 照板咁樣去推冧另一家的高槓桿倉.

現在情況, 只要一有人唔生性, 去推冧另家個倉, 之後, 就會互相推冧了. 

照睇...... 大調整後, 可能不會好似上年3月咁快彈返起喎! 因為上年3月係老美政府用錢來托一托, 唔俾冧得太耐, 但現在唔同, 老美政府並無必要有誘因去托住D冧倉. (上年係大選年, 今年唔係呀, 大家明我講乜啦!)

好啦, 驚青還驚青, 點都要未雨綢繆, 不能臨渴才掘井呀!

我JJ會建議: 1. 減槓桿; 2. 增現金; 3.  增持優質而收入穩定的資產; 4. 執執自己張WATCHLIST, 務求到大調整時, 可以在短時間內, 決定怎樣去回應市況, 應該由那一個板塊開始來增爭. 

我JJ係加記, 到時我就增持D能源呀, 能源基建呀, 通訊基建呀, 礦呀! 保險呀! 銀行呀!

我會建議大家到時增持D乜? 可能取決於大家身處的地方或國家呀! 最重要...... 千祈唔好隔山買牛呀! 


 


沒有留言:

張貼留言