2021年6月6日 星期日

未來美好的憧憬? 不是手上有多少錢, 而是......

唔知道係咪我JJ的個人缺點? 我JJ相信財富是浮著的, 當人人都好景時, 財富效應就會自然地把我JJ浮起, 只是當人人都唔好景時, 我JJ總會失去對未來的美好憧憬吧! 就會對未來缺乏信心. 

不過, 講真果句, 由蘇聯解體, 到中國開放來競逐資本慮積, 環球化, 自由貿易等等.....都把我JJ浮起來, 最少, 我賺錢比上輩D人, 容易好多.

好啦, 現在人人都無咁好景, 豬頭骨年代來臨了, 莫說財富自動浮起, 連打拼搵食都比以前困難好多. 

相比, 以前90 年代, 我感到個個朋友都好景, 就算佢地係加記企唔穩陣腳, 要回流, 我都感到佢地不會有問題, 人生一片光明. 

只是見完98年金融風暴下的香港, 陷入5~6年的經濟向下, 再見番這些回流朋友時, 大多都是判若兩人, 信心滿滿的回流, 若失若茫的留在香港. 之後就08年金融海嘯, 到最近的撤資潮, 我真是很害怕再見舊友, 不是怕他們來找我麻煩, 而怕會影響自己脆弱的心靈!

我自己從不輕看別人, 但現在點都要同自己講, 這些事不會發生在自己身上, 因為我JJ做事和想法, 都同其他人不同, 更不會去跟大隊來做綿羊!

不過, 我JJ總希望見到朋友富貴, 唔望佢地閉嗡, 見到朋友好景, 我就對未來多一分信心, 少一分憂慮! 

以前, 我JJ常常登出..... 我去血拼的彪炳戰績, 十幾加仔一條LEVIS呀, 幾蚊加仔一件ADDIDAS TEE呀, 不單講俾大家知道, 加記有幾咁價廉物美, 也同大家講加記生活 NO PROBLEM, HAPPY HAPPY 呀! 只是現在香港情況咁差, 我JJ就改用別一種方法來令大家安心了. 

下邊見到這位從加記回流的藝人, 佢應該幾歲時跟父母移民來, 但見到佢回流回去生活得咁差, 住擋房用50元一天, 唉, 不單影響其他同係加燦的信心, 更會令加燦無咁馨香喎! 老實講, 佢返來加記, 生活一定唔會咁差喎, 最少, 在疫情處處都停擺下, 加記政府有錢派呀. 


PS: 多年前, 有位教友成日都喜歡用佢自己的屬靈想法, 去挑戰其他人, 其實, 如果佢係出於一番善意, 又或佢推已及人, 我JJ係可以接受並尊重的. 後來我發現這人揸部近10 萬加元的SUV豪車, 我當時還為他而開心, 覺得佢人生漸入佳境, 唔會再諗埋一邊, 唔會再去挑戰別人, 又或憎人富貴厭人窮, 只是後來佢見到我JJ買對減價鞋, 卻又來挑剔我, 我就覺得佢不單沒有推已及人, 更加心中其實不懷好意. 

嗱, 我JJ心裡成日希望朋友富貴咪閉翳, 只是這人一開口, 就想別人閉, 不單佢心中根本沒有一份對末來美好憧憬, 更加係唯恐別人唔閉, 實在沒有一個建設者的胸懷, 教會落在這些人的心思之中, 那會有人敢入教會呀? 

要做人做事做得好, 一個美好憧憬是必要的, 希望別人富貴咪閉也是基本的, 唔好成日諗住別人要聽佢指佢點!

 

沒有留言:

張貼留言