2021年6月11日 星期五

關於很多人母親的老化問題

其實, 這個不是單一....... 一小撮人母親才會有的病患, 其實, 現在情況是比較普遍, 尤其現在人們長壽了, 以前這些只有富貴人家才會有的病 - 只有富貴人家生活環境優厚, 才會活到這些病出來. 普通人家為口奔馳, 而醫藥又無咁先進, 未到這些病病發, 就已經不在世了. 如一個感冒/肺炎沒有抗生素. 如肺結核沒有疫苗, 人們一到40-50歲, 身體抵抗力一差, 一有普通病, 就會往生了. 

所以, 大家不要認為母親失智, 是個悲劇! 這些原是生老病死必經的. 只是作為兒女的, 卻是自己怎樣去負責任, 怎樣去為母親疇劃好, 計劃好. 兒女們在父母年老的福祉上, 起了最關鍵的作用! 兒女不願意自己花時間, 為父母老年問題負責, 父母生活得不盡人意, 那就不能怪別人了, 也不能怪社會. 

我自己母親一直在服用一種俗稱"聰明豆"的延緩老化藥, 不過, 我做醫生的兩哥哥, 都異口同聲說, 這些只是一些開心藥, 無乜負作用下, 母親吃了, 佢會開心點, 也是好事. 

只是這藥在加記可以申請政府補助, 一個月平$8-9, 只是政府補助計劃要我母親每年做一次測驗, 咁.... 我媽媽D成績, 當然係逐年下跌, 直到前年, 我賣了出租物業, 又唔撈份工了. 放多D時間來睇住父母. 

首先, 我多左花時間同母親傾計, 常常要佢記起家族中D人個名和關係; 要佢記起電話號碼/住址/生日日期; 要佢數手指, 由1數到100; 要佢計加減乘數, 如17X6, 如38-19..... 等等, 佢可以計到總數去到200有多, 每天半小時多一點. 最近我母親心算唔到了, 我就買左可抹寫筆和紙板, 俾佢用筆寫住來計! 

就在我開始咁做的那年, 我母親做政府測驗, 突然高分左好多! 咁, 我就知道, 原來藥未必有用, 親人的幫助卻是最有用啊! 咁, 我母親現在都算好過其他同年的患者了. 

好啦, 其實, 作為兒女, 必要首先了解, 這是生老病死必經的, 唔好去逃避責任! 2. 自己盡早作好準備, 年青時唔好日不乎支, 唔好先洗未來錢, 唔好拖住條咭數, 唔好唔生性去有嫖賭煙酒的壞習慣, 盡早拍拖結婚生子, 兒女盡早出身自立, 就有餘力來看住父母了. 

其實, 現在才明白, 作為兒女的, 人生真係要想得成熟一點, 常常潔身自愛, 自己父母老年時才會舒服一點. 因為父母年老時, 兒女真係要花多d時間俾父母. 

大家係香港, 可能會好D, 因為可以請工人, 但係總不會及得自己親身睇住父母咁好! 在加國, 因為請外傭較麻煩, 有時辦手續又長又麻煩, 外傭來到後, 如果環境不理想, 又易跳槽, 做夠3年, 佢就可以伸請留底喎, 到時, 又要請過新的.

不過, 大家就唔好指意宗教團體了, 其實, 人家都係去信宗教, 唔好去打擾人家去追尋神呀. 

先問問政府有乜服務先啦! 就算有政府服務, 都要自己常常去照顧父母, 唔好靠哂公營政府呀! 當然, 父母多一天能留在自己身邊, 係多一天從神而來的福份呀! 

PS: 好多年前, 我還在香港時, 獨居鄰居因為年青時拐了腳, 年老後就行動不便了, 最後要靠社工每日送餐去, 最後一次見佢, 佢重到3百磅, 咁就要搵班救護員抬佢上救護車. 佢原本有個仔, 不過, 已經無見佢個仔好多年, 正是想問, 唔通佢個仔可以唔理佢? 

想起來, 佢個仔後生時沙沙滾, 無離正派, 佢做父母就會大鑊了.

想起剛剛移民來到加記, 買架車係抵食來大件的4 門房車(唔係買2門跑車趕絕外母果D), 真不明白教會D人點諗? 我這個做法, 即係打算快快結婚生子, 只是我係果度, 攪到我連拍拖都無機會了. 不過, 可能這教會裡頭大多數D人, 諗野都唔係好成熟, 記得有對夫婦個媽自己一個係外邊住, 邊知佢阿媽中風死左幾日, 才被發現. 唉, 如果睇住佢父母, 一切都會好D. 

個牧師成日係度講拍拖要屬靈相配, 但又唔叫人成熟一D, 早早計劃結婚生子. 唉, 佢果班信徒, 連自己信乜都講唔出來, 真係叫佢地咪來侮辱我了. 

其實, 入去教會D人, 係咪真係信耶穌, 單單睇佢有無做好自己本份, 而唔係想推卸自己責任俾別人, 咁就一目了然! 信是所望之事的實底, 是未見之事的確據! 沒有了信, 這些人入去教會, 只會指意人來幫, 而不是指望神來幫. 其中個分別, 直頭係上唔上到天堂的分別呀! 

現在回想起來, 好多人入去教會唔係信神, 一心諗住指意別人, 當然最後佢地害死自己. 唉, 想起以前果間唐人教會裡一些人, 佢地真係越來越沉, 越來越差. 信耶穌, 係自己先做好自己本份, 之後就係信神來幫佢, 而唔係信其他人來幫佢地呀! 當然我JJ覺得, D人講D資訊俾我JJ, 之後等我JJ盡自己責任, 咁就係有心來幫我了, 真係唔洗落手腳來幫了.  


 






 


沒有留言:

張貼留言