2013年10月20日 星期日

鬼妹村姑

係美國自由行, 如果真係要睇堅野正野, 唔係行貨果D(大峽谷為例), 就一定係要入住當地的埠仔旅店.

今次我去到一些小鎮, 真係得幾百人, 個旅店接待係個14-15歲的鬼妹, 正一村姑一個囉.

但係, 又同中國十幾年前的村姑不一樣囉, 可能現在中國有高鐵有高速公路, 家陣可以同美國村姑看齊, 唔會乜都唔識.

這個鬼妹村姑呢..... 一打開口, 就見到佢成口箍牙, 同我細時一樣, 只係我細時係香港大市城, 那時箍都唔係咁普遍. 不過中國現在可能箍都唔係咁普及吧!

最過癮係呢, 我問村姑借電話打回家, 佢又肯借俾我, 哈哈哈......

小小年紀, 就識得分乜人係忠的, 乜人係奸的, 唔似得國內的村姑, 一幅不信任人的格.

沒有留言:

張貼留言