2013年10月28日 星期一

原來印弟安人好迷信

今次美國之旅最大得著, 就係常常有機會同人吹水, 但係今次同D印弟安人吹水, 原來到今日呢, 印弟安人都仲係好避忌人家影佢相, 甚至影佢D東西, 當然我未影前會問問人家.

後來才發現, 他們善良好客背後, 其中原因係佢地好迷信, 怕會惹怒一些精靈.

其實, 佢地係巫蛄一類的東西, 跟南洋的降頭好接近, 只是我係信徒, 我就不怕去接觸他們.

還有, 印弟安人保留區內有好多教堂, 原來, 佢地宗教意識十分強列, 一定不會去跟毛主席攪無神論的社會主義共產主義.

PS: 最後, 有些印弟安人跟馬來人或夏威夷土著十分似樣, 有些人更似足日本人, 我企埋佢地旁邊, 有一種十分親近的感覺.

4 則留言:

  1. 有時我看到山區一些馬雅人,有些都好像中國人或亞洲人,只是皮膚較深色些,有些會像馬來西亞人、印尼人等

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有些印地安人好似日本人, 可能佢地係原本同一係太平洋兩岸生活的民族.

      刪除
  2. 我淨係知佢地好似有一樣掛係度既野叫dream catcher??

    回覆刪除
    回覆
    1. 果樣野呢, 其實都係好靈異的, 一個圈有網係中間, 掛係風吹的地方, 佢地認為個網會把風中的精靈捉著, 真係幾恐怖下喎....... 可以看出佢地真係好多神佛囉!

      刪除