2013年10月21日 星期一

去旅行, 拿個電飯煲啦

前幾排, 香港有電視節目, 教擋房戶用電飯煲煮健康飯餐.

哈, 估唔到, 又啟發左我去旅行新風格.

事緣呢, 我可能年紀開始大, 再食唔到鬼子佬D生冷凍沙律, 我今次去旅行, 第一晚去幫襯鬼子佬
餐館, 一食生冷沙律, 果晚就胃痛, 第二天, 我唯有揸車去大小小的埠仔, 果度有沃爾瑪, 才找到電飯煲買, 當晚就係旅店自己煲飯食.

好彩睇過毛記個節目, 啟發到我現在係美國自由行用電飯煲, 唔食鬼子佬D西餐了, 哈哈哈

10 則留言:

  1. 買左個細細的飯煲???都幾好喎~~可以烘多士~又可以烚野食~~其實電飯煲真係好多用途~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無諗住來烘野, 只是用來煮下野, 個胃會舒服D

      刪除
  2. 去旅行帶電飯煲煮啲啱自己食嘅嘢都唔錯喎◕‿◕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地以前在荷蘭開車去渡假村, 都會帶電飯煲、米和罐頭 :)

      刪除
  3. 又真是很方便, 吃得更有益啦~~

    回覆刪除
  4. 中國人緊係要食飯啦 , 食沙律是小食 , 不可以當飯食.

    回覆刪除
  5. JJ 點可以加你入我blog?我還未識用呀!

    回覆刪除