2013年10月14日 星期一

去旅行了.....

雖然去旅行, 我規舉係唔會唔出文, 只係唔係日日出囉!

我諗我以後真係要多D出外交友了, 寫文係我興趣, 但不能不找朋友, 朋友比寫文更重要呢!


我是十分幸福的人, 上帝眷顧著我, 只是我時時情緒出現問題, 今天去理髮, 聞到洗頭水味, 情緒就好緊張了, 唉....... 

4 則留言:

  1. 去旅行, 真開心啊~
    我也很想去旅遊, 真的要認真去實行先得啦 ~
    你的想法跟我差不多呢~
    我不想經常留在家中, 有朋友傾訴會快樂 d 架~
    至於你, 我認為你的朋友多多, 不像我 ...
    你時時會有情緒緊張的情況, 知道原因嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 情緒緊張, 可能係憂慮多吧, 尤其亞苦摺埋, 我唔見左好多網友.

      現在真係要識多些朋友

      刪除
  2. 唔知你去左邊度旅行呢~
    放鬆心情~識多d朋友~加油~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去美國西南部, 猶他州, ARIZONA, 加州, 和NEVEDA,

      放鬆心情~識多d朋友 大家咁話

      刪除