2013年10月30日 星期三

從今天起......

我就不能在亞虎BLOG那邊出新文, 也不能一稿兩邊載....... 

唔知道我年紀係咪大左, 咁容易傷感.....?

又或可能係我未習慣BLOGSPOT的玩法, 

唉, 可能人年紀開始大, 學野慢左, 就難於適應新環境吧!

怎樣也好, 還有個天地俾我跟朋友仔來聚一聚, 還有一個地方俾我舒發心中的想法.

同人談話, 是可以舒解情困擾, 所以我一直以來都時時跟人傾談, 無論日常生活又好, 網上又好好. 

以前去教會時, 最初都有一些好傾的教友, 後來他們搬去其他的城市, 而留下來的, 個個猜忌心又重, 又喜歡指揮別人, 最後, 我係教會裡都找不到人來談話了. 

唉....... 都唔知點講好了, 人在外國, 真係倍感孤獨.

可能有天, 我會搬回來香港, 外國生活, 物質富裕, 心靈卻..... 唉....

 


7 則留言:

  1. JJ先生,
    你好 !
    ...可能有天, 我會搬回來香港, 外國生活, 物質富裕, 心靈卻...
    與有同感焉!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah, 大家都痭同感, 人在外國, 物質富有, 應有盡有, 心靈卻.....

      刪除
    2. 返香港好辛苦呀, 機程超長超攰囉....... 唉, 現在自己經濟好左, 返而就更不想四圍去.

      刪除
  2. 一係番香港番得密d囉~得閒探下親戚朋友咁~日子有寄託~
    我諗住都係外國好住d啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係外國找朋友難, 下下都揸一個鐘車, 返香港都好辛苦, 20小時飛機, 真搭完一次, 都覺得自己又老左DD.....

      刪除
  3. 每個人都會有孤獨既時刻呀!

    回覆刪除