2013年10月27日 星期日

高山反應 與 情緒病

今次我去美國山區旅行,又係好似以前咁, 一天上上落落幾次萬呎高山.

但係今次我沒有再上萬4呎咁勁, 只上萬1.

今次我卻發現高山反應的其中一個徵兆, 就係呼吸困難帶來的情緒緊張.

又想起一事, 我以前一直都無情緒病, 係去完上次美國高山之旅後, 就開始有情緒病.

我現在懷疑, 我這2年的情緒病, 係由於上次去完幾個萬4呎的山, 就開始有那種缺氧的感覺和精神緊張.


PS: 可能這個解釋到, 西藏喇嘛會為登額非爾峰的人祈福, 因為上完高山後, 極有可能出現精神錯亂, 幸好,我這些只是小兒科, 萬4跟2萬4比, 我的徵狀應該細好多.

沒有留言:

張貼留言