2013年10月5日 星期六

點會難到我咖?

最近美國2政黨因為講唔掂數, 唔批今年的財政預算, 令到美國政府好多非核心部門要關門, D員工要放無薪假.

這些非核心部門裡, 其中一個令到非美國人好受影響的, 就係政府資助的旅遊景點和國家公園.

中港台有好多在美國的旅遊團受影響, 明明行程去黃石公園, 總統山和大峽谷, 就無得入.

咁岩, 我又預備自由行去果度左近, 當然我就唔會再想去國家公園, 如大峽谷和黃石公園了, 因為以前已經去過了.

今次我係去睇佢地D風景公路(SCENIC ROUTE), 這些不是美國公園局管的, 而係運輸局管, 而且仲係唔洗錢, 只要自己開車上去就得了.

美國中西部真係有好多好靚的
風景公路, 大部份都係係大峽谷以東的10小時車程之內的範圍, 直到 COLORADO 的 DENVER市. 這些地方, 不單少中國人去, 連好多美國人都唔識去.

為何我識去? 皆因為我前年去果度D國家公園玩, 我天生健談和開朗, 容易跟陌生人說話, 走去當地的遊客服務中心問, 又係路邊問人, 有時更聽到旁邊D人講開什麼地方好玩, 問得幾問, 聽得幾聽, 我就知道果度有好多
風景公路, 同國家公園一樣咁正咁靚.

今次揸車, 會上去好多過萬呎的高山, 希望今次租到部好車, 可以俾我逢山過山, 穿山越嶺, 見多D人間美景.

4 則留言:

  1. 看來, 你不但有旅遊運, 而且有好運 ...
    而最重要的是: 你有人緣和懂得自我欣賞~ 這些是本有的快樂源泉 ~ 相信你已沒有什麼欠缺了~~ 真好呵 ~^^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會自我欣賞, 是的, 這個係快樂泉源, 多多錢都買不到的快樂呢, 你也可以呢, 人一能夠自我欣賞, 好運就不呢

      刪除
  2. 現在都十月了,會不會凍?

    回覆刪除
    回覆
    1. 凍呀, 仍會有十幾度, 比我這裡差不多

      刪除