2013年10月8日 星期二

被迫脫離老餅行列

哈哈哈, 原本我有部MP3 PLAYER的機仔, 一粒AAA筆蕊電, 幾個掣, 連LCD DISPLAY都無, 十分慳電.

早幾排, 我媽媽用開同一部的, 唔見左, 我就俾左我部佢, 現在我要用了, 原本諗住出街買過部, 點知現在D舖頭已經唔賣MP3機.

我問個售貨員, 佢用一個看千年老餅的眼神來望住我, 同我講: "現在邊仲有人用MP3機, 不如我介紹部SMARTPHONE過你, 叉足電後, 可以播成幾粒鐘, 又可以係車上叉電, 你D MP3歌就可以用車上的音響系統播了."

嘿, 我一向唔介意人點睇我, 老餅唔老餅囉, 勝在舊MP3機簡單易用嘛, 岩哂我媽媽.

最後, 我係被逼買左部樹嘜瘋番來..... 哈

7 則留言:

  1. 買左邊部呀~~~~
    都唔係呀~~我地都有買i pod黎淨係用黎聽歌呀~~~老闆做咩咁衰架~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 推鎖手法, 而且個SALES又係好後生, 佢這代人慣用SMARTPHONE呢, 可以不斷有新發現新驚喜, 而MP3機對佢地來講, 係死龍年代的產品. 不過, 我都無理會佢點諗, 這個係代溝呢, 其實, MP3機仔, 係好方便, 連我媽媽都識用.

      刪除
  2. 而家又真係好少人再用MP3機了◕‿◕

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用SMARTPHONE來聽歌嗎? 有乜APPS介紹?

      刪除
  3. Hi, JJ, 睇唔出喎, 你現在才用 SMARTPHONE?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 相當老餅我呀, 咁, 你用SMARTPHONE來聽歌?

      刪除
  4. JJ, 這不能代表老餅或否, 要看個人實際需要, 我以為你是在職人士, 與眾人通訊, 現今以WhatsApp, 微博為主...

    回覆刪除