2014年12月10日 星期三

多倫多運動會吉祥物

加記現在都學了中國, 攪個運動會時, 攪埋隻吉祥物出來, 個名由日文來, PACHI, 即是解CLAPPING WITH JOY.

都算CUTE吧, 只是横睇豎睇, 佢都唔似箭豬喎, 箭豬有一條條刺出來嘛.....


6 則留言:

  1. 佢背後一條條彩色果地唔係刺咩?
    你回覆我要在我回應你呢度回覆我先可以知道你回左我架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 你真係細心了, 係咖, 我好大頭蝦咖, 你要多多包涵包涵呀..... 嘻嘻

      刪除
  2. 回覆
    1. 你地好好眼力, 你地唔講, 我真係無留意到,

      刪除
  3. 係你見到隻豬興奮過頭所以先無留意吧,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係, 我只是覺得佢好肉醜, 唔想睇多兩眼, 所以沒有留意佢背脊被人督左咁多枝野.

      刪除