2014年12月14日 星期日

昨天...... 今天.....

昨天在結冰行人路上撻了生魚, 十分慶幸自己手掌先落地, 接受了大部份的力度, 到 PATPAT 落地時, 力度已經減去一大半. 

只是手掌就好痛, 立刻去唐人街買包脫苦海, 減去痛了, 但回家發現開始有點腫起來, 

本來去藥房買個咕來唔俾手掌再受傷, 但個鬼妹藥劑師睇完我隻手掌, 就同我講要食藥來消腫喎, 仲叫我這三天, 每一小時, 用冰來膚15分鐘. 

嗱嗱臨, 去買左盒ADVRIL, 每4小時要啪一粒, 啪足3日喎.....

嘩哈哈, 各位你地係咪好掛住我呢? 係啦, 係啦..... 我知道你地好關心JJ的. (老鼠跌落天秤中)

嗱....... 嗱....... 嗱....... 嗱....... 嗱.......俾D新進展大家睇睇.... 現在載住個咕, 就可以打字, 做些簡單的家務, 切些輕便的餸菜. 



PS: 還有, 現在我父母已經回港過冬, 只有我一個人係屋企度, 還好, 這幾天不落雪, 唔洗剷雪, 可以養好傷了, 所以上天實在對我不薄呀.

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 己經好多了, 差不多不用再要戴個 BRACELET了.

      刪除
  2. 得你一個人,你都是小心點為上,每天都要上來報平安

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 我這幾天雖然無覆大家, 但都有出新文咖.

      刪除
  3. 喂..你自己小心d呀!!!咁唔小心架!!
    俾隻手抖下呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經好小心, 因為滑倒的地方有工程在進行, 雪鏟得唔夠, 結了冰, 現在好了.

      刪除
  4. 手痛仲打字?休息多d啦!祝早日康復!

    回覆刪除