2014年12月12日 星期五

其實, 係因為...... 我份工

哈哈哈..... 有網友心水清, 從我係blog上的活動中, 估到我何時開始放假, 何時返到滿地可上班, 就走來e貓我.....我已經寫定哂D BLOG文, 才回香港的, 咁都俾這網友估中, 抵我下次回港請佢飲茶了.

係呀, 我一連放左5個星期呀, 真係無乜人可以放咁耐假, 都唔會俾人豉汁炒魷, 皆因為我份工有得計年資, 年資越耐, 一年就可以放越耐的假. 

大家可以估到我有多大年紀了, 不輕吧!






2 則留言:

  1. 哇,一次五星期!點過啊!竟然有甘聰明既朋友可估到你既作息,真係叻,抵你請佢飲茶,但一定無我份囉,我估唔到,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 請朋友飲茶無問題, 你想我請, 我下次回香港來請你.

      刪除