2014年12月9日 星期二

不好了, 又多一間執笠.....

今次係荷蘭的MEXX, 不過, 見佢今年設計D衫, 件件都灰太狼咁樣顏色, 實在唔想買了. 

家陣D時裝品牌執下一間又一間, 希望又有人再開番D新的, 注入新的時裝理念. 

當然, D人設計錯誤的時裝, 就會受到市場來懲罰佢地.

5 則留言:

  1. 自己做衫,唔怕同人撞衫.哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己做衫? 你好叻喎, 我屋企有部衣車, 但咁耐我都未用過佢, 實在太多FUNCTION, 佢識我, 我唔識佢呀.

      刪除
  2. 但係一季設計得差就執???應該唔只一季衰吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢地前幾年見生意少, 換左個DESIGNER, 這兩年出D衫, 我係唔會買, 可能原本底子已經唔好, 再加這2年, 咁就去左LU..... 嗚嗚

      刪除
  3. 我唔識車衫,我媽就識,講我就叻!哈哈!_

    回覆刪除