2014年12月4日 星期四

香港繼續咁落去, 會激起多個許文強和丁力出來.

大家有無睇第一套"上海灘", 第一集好快就帶過左許文強的背境.....

如果大家記得, 許文強的背境, 跟很多現在的學運領袖好相似, 只是, 可能不同的, 最後許文強坐完監後, 加入左黑社會. 還有, 許文強女友在遊行示威中, 被人打死了.

只是, 許文強這樣的CASE, 已經屬於好溫和, 因為日本六七十年代, 有很多這樣的學生領袖, 後來變成赤軍派恐怖份子, 而且因為這些學生領袖的個人眜力, 令到一呼百應, 當時日本赤軍派勢力一時無倆, 也令當時日本社會嚴重左傾. 

所以, 我呼籲大家要對這些學運學生從輕發落,  唔好好似昨天我講果個伯虎咁, 佢咁做, 只會一石激起千重浪.



 

2 則留言:

  1. 竟然用到上海灘做比喻~
    不過我係無睇過上海灘的..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無睇哂全套, 只看過頭一集和尾一集, 我看的目的, 係想去了解這套影響香港和珠三角一代人的電視劇. 只是劇情並不完全虛構, 有些是真人真事來咖.

      刪除