2014年12月2日 星期二

哈哈哈..... 真係唔可以唔讚下GOOGLE

近來香港網上有首改編歌, 叫"日日去鳩嗚", 係由劉德華首"獨自去偷歡"改成, 係講述現今香港清了佔旺後的情況. 

內裡有個名詞叫"李私煙", 大家知道啦, 我JJ有好耐唔係香港生活嘛, 我聽來聽去都唔明白喎, 就試下 COPY & PASTE 去 GOOGLE上查下, 哈, GOOGLE真威猛喎, 首歌出左來幾天, 咁都有料到, 原來係講一位 C9 喎. 

嘩哈哈, 我絕無想過去 BULLY 阿李女仕的, 只是我真係忍唔住笑左出來, 也要讚下GOOGLE 真係好野, 咁刁轉佢地都有搜錄到係佢地 DATABASE 上.

5 則留言:

  1. 宜家有網絡,幾乎無私隱,更何況私煙?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家陣出來上網見人, 真係要想清楚講D乜才好講, 有GOOGLE在, 可以永遠保留最XX的一刻, XX指什麼, 可能不同人有不同的取向, 自己填吧!

      刪除
  2. 但係我成日搵佢d google translate都錯架喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 翻譯好難的..... 就算人手翻譯, 都不一定合乎當事人的要求.

      刪除