2014年12月17日 星期三

哎喲, 有無曖昧D呀......?

我咁大個仔, 熟讀孫子兵法+鬼谷子+戰國策, 深明乜野係策略和游說詞彙, 但我從未聽過咁樣去勸降說降, 不過可能係誘降, 但就聽到人好唔舒服, 感覺得好曖昧, 甚至有點猥瑣.... 哈哈哈..... 

故事就係咁既...... 佔中運動完結後, 係人都知道阿爺要招降D學生哥, 做佢地條靚條馬, 甚至條針啦. 

咁..... 某某過氣裸照律師, 白姑娘前男友, 現職垃圾會新扎師爺, 金鐘街頭通坑渠高手, 前幾天佢係研討會上, 見到某靚仔學生哥, 可能佢一時心血來潮, 想替阿爺招降個靚仔.... 佢講話呢: "靚仔哥哥, 加入建制爭取民主啦, 喺街度瞓生晒暗瘡,搞到唔靚仔啦。"

WHOLLY MOLLY JOE, 嘩哈哈, 依照師爺峻的往蹟, 實在有少少令人要往"癖邪劍譜"的方向去思考吧, 我立刻打了個冷震, 實在好難頂呀. 

當年, 曹操用果招來招降關公呢, "上馬提金, 下馬提銀, 三日一小宴, 五日一大宴, 別送美女十個", 這招雖唔一定招降成功, 但都不會遺臭萬年, 成為千古懸案, 被後世人非議又非禮嘛. 

PS: 講到某某學生哥, 我個款有點似佢, 只是莫明其妙地, 我在香港時, 有些人以為我"基", 唉..... 實在世風日下, 人心不古, 我身邊無個女朋友或老婆, D人就以為男人生得靚仔少少, 就係"基".

2 則留言:

  1. 鬼叫你生得靚仔又唔搵返個女仔係身邊咩?快d搵個啦!

    回覆刪除