2014年12月19日 星期五

冤孽得來, 瘟疫去.

最近聽了這裡中國人間流傳的一個故事, 是一個國內小三, 以前捲了佢包公一筆錢, 後來利用個外國老華僑出國了, 到了外國後的故事.

可能佢筆錢唔係太大, 又或小三不想生活水平過得太低太無面子, 就打算再拍著個大款, 又或跟大款埋堆, 攪些小賣買做. 這小三有點姿色, 但一看本地中國人沒有那個顯得大富貴或豪氣, 佢就轉戰到老外的老闆身上吧!

佢人生最美好的日子, 可能是跟著佢伙拍的鬼佬老闆, 一齊去買地起屋來賣. 只是, 對一個小三來說, 在國內習慣了佢包公一切包攪掂, 佢又以為佢現在個哎呀契家佬又係咁. 

誰知這鬼佬不賣佢的姿色帳, 連佢果份都食埋, 還攪到債主臨門, 要食埋佢幅地. 更在背後同人講佢係 CHEAP CHICK. 

最後, 佢自覺被那鬼佬的一幫人逼得走到絕路了, 唯有走回來中國人中間找幫手, 可能佢最後認識到, 還是中國男人可靠一點吧! 只是佢個氹已經蹉得太深, 要找惡人來治惡人, 普通人或律師已經幫不了佢. 但是之後, 佢是否由個氹裡面獲救出來, 這就不得而知了.

實在太多這種蠢女人, 面子大過天, 竟然連人家裝門作樣, 故弄玄虛都看不出, 一部名貴房車, 一套貴價西裝, 就令佢人生一無所有了. 

PS: 我不知道國內大部份小三是否究由自取? 還是為老闆大款所逼, 才淪為小三? 不過, 我覺得做人誠實一點, 人生總不會陷入萬劫不復之境. 

今年十月我回港, 有次排隊搭船, 有個煲冬瓜女仔走來假意問搭船資訊, 問完後佢就不走了, 實在係想假意來插隊. 

我見佢年紀這般少, 又見佢一個女仔像無主孤魂似的來香港自由行, 我就希望教會佢認識如何去守規舉, 做個好人, 就讓她來陪我一起行山. 後來她離港前, 我買了些零食和便當給她, 請了她吃幾餐飯, 全是平民餐飯, 但想表達些善意, 希望佢將來也對別人有點善意. 

但可能我的善意被佢曲解了, 我回來後, 佢竟WECHAT 我說, 我只比他老爸少一點歲數, 要求我借錢給他來外國讀書.







4 則留言:

  1. 哈哈,你甘好心架,唔識人都帶人行山又請人食飯又買零食,好易俾人誤會架!要怪真係要怪你甘既善意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又不是帶她行山, 我都唔識路, 只是一齊有個伴唔會悶, 我又可以練習煲冬瓜, 請食飯和送便當, 係見到佢很窮, 買零食是因為佢要回去, 作為朋友的一種手信.

      刪除
  2. 回覆
    1. 邊有咁靚仔的金魚佬呀, 咁靚仔就唔係金魚佬.

      刪除