2016年12月18日 星期日

好心做壞事.

今天開車行在滿天飛雪的路上, 人們都低著頭看路, 深怕跣倒了. 

當我停在紅綠燈前,前邊有人在拿著罐子, 問經過駕車者要零錢, 初時我還以為是個男人, 但當佢行近一點, 我才發現是個大嬸,而且衣著清潔, 不像專業行乞者.

當然我就要給點錢吧, 大家知道啦, 給錢是一種意向, 一種對眼前人的支持和關懷嘛, 任何中國人當然就不會用上紙鈔. 一個大餅的2元加仔, 就應該足夠了, 我就提手叫佢來我車窗這邊, 並且投了硬幣落佢罐裡, 就有清脆叮一聲嘛!

之後, 個嬸繼續向後走, 竟然忘了我旁邊部車個黑人女人, 原來個黑人女人又係想俾錢, 看看她手中的紙鈔, 竟然係張20皮加仔喎..... 噢..... 橫睇直睇, 個黑人女人都唔似係有錢人喎, 真係好好心地咖.

不過, 我好心做左壞事了, 個大嬸被我叫左埋來, 無睇到旁邊有人想俾佢20皮大鈔喎. 嗚嗚嗚..... 

PS: 黑人呢, 他們大多唔係好計較錢的, 所以很多黑人是貧窮一族, 但是, 一個不有錢的黑人, 忘記了自己並不有錢, 忘記了曾經被人歧視, 忘我地向人伸出援手, 這個是一個美德.

2 則留言: