2016年12月22日 星期四

冬至後, 同大家看看最美的雪景.

大家在香港, 常常夢想冬天落雪有幾靚, 不過, 對於我這個大半生, 在加國這個苦寒之地生活的人來說, 其實, 我並不覺得落雪過癮果播..... 因為這裡冬天沒有綠葉或花卉, 落雪後就只有灰和白色了, 十分令人情緒低落.

直到我見到, 北非撒哈拉沙漠落雪後的景, 嗱..... 我就覺得一定要同大家分享下了, 直係好鬼靚呀. 

這個堅實好靚, 灰和白中間有一片沙漠的橙色..... 




6 則留言:

  1. 沙漠都落雪!
    冬至快樂(雖然過了),聖誕節快樂!

    回覆刪除
  2. 下!!我見識少...原來沙漠都會落雪架?
    好靚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 但雪量不大, 才美麗, 如果落太多, 連沙都遮埋, 就只有白色.

      刪除