2016年12月19日 星期一

心跳慢

我係D心跳較慢的人, 睡覺時, 會跌到50左右. 

有次有個做護士的朋友, 佢生病了, 又坐左係度成粒鐘, 我同佢聽心跳, 我數到佢60. 其實係好正常的, 很多人坐耐左, 心都係跳慢左(我只有55). 只是佢話我數錯, 佢話佢平時唔會咁低. 

如果我果次真係無數錯的話, 即係佢: 平時休息時心跳都會跳得好快, 即是佢會短命D囉(因為一個心臟跳幾多下, 是有上限的, 就如汽車或機器一樣, 快D跳哂, 就快D蒙主寵召了. ) 第二, 佢果次一定病得好金, 而且佢係好攰. 

咁.... 我平時都心跳咁低, 係咪一定好呢? 今天我跟我做心肺科醫生的親戚講, 我心跳咁低, 佢同我講, 將來如果我有心臟病, 我無得食 BETA BLOCKER 這些藥, 咁我就問佢, 我可以食乜藥, 佢叫我多D祈禱喎, 

嗚..... 嗚..... 嗚..... 咁即係.... 我唔一定比人地長命, 要聽天尤命喎.




2 則留言:

  1. 回覆
    1. 你就要小心日常生活和飲食, 年青時要注意, 到老了就生活得舒服一D

      刪除