2016年12月23日 星期五

為何過氣女星後勁咁凌厲?

嘩..... 嘩..... 嘩.....最近蒲頭左3個過氣女星出來喎, 吓, 不過, 唔係過氣十零年果D, 係廿幾卅年果D. 

首先, 最強勁的係潘迎紫, 好多人都唔會聽過佢名, 因為佢今年71, 佢藝海浮沉時, 我地好多人都未出世, 但係扮到17歲出來見大家喎, 





第二位係58的趙雅芝, 佢好勁呀, 仲咁少女FEEL. 



第三位, 係關之琳, 佢真係唔似5兜野喎.



相比一早已經摺埋多年的青霞曼玉和楚紅, 其中最大的分別, 其實好簡單咖咋, 青霞老公咁醒, 係歐佬又高, 佢公司股價又高時, 將公司買左俾退休基金, 最富有係青霞佢啦! 曼玉手上都有個錢, 唔做驚乜姐? 楚紅雖死左老工, 但環境都唔差. 而關美人前排話佢炒樓時時賺喎, 哈, 令我想起功夫李個老婆荔枝小姐, 炒上海樓炒到要老公幫佢贖身. 另一個趙美人呢, 要為兒子入娛樂圈搭路, 咁, 都要再出來吧, 最後, 潘美人呢...... 照前邊2個的軌道來看, 都估到係錢作怪啦.
 
PS: 我JJ就一向無扮嫩咖, 但上星期同一班中年人討論孔子學說, 我諗我應該係年紀最大果個, 點知我第一次去, 都未出聲, 人人都話我人生經歷淺....... 哈..... 嗱..... 這個呢, 係D人佢地自己老得快咋嘛, 唔關我人生經歷的事, 不過, 我也不好講佢地囉, 唔想俾人打嘛.....  哈哈哈..... 求其我去學到野回來, 理得人家點睇我喎.





5 則留言: