2016年12月2日 星期五

我真係唔知道, 要多謝當奴友呀? 還是笑佢政治黑暗呀?

今天在老麥記食魚柳飽時, 睇到CNN講當奴友係CARRIER 廠裡發表演講, 佢竟然講, 係佢令到CARRIER 唔搬廠, 所以廠裡2000個員工唔洗食無情雞炒飯. 

不過, 其實佢咁著緊, 走出來親自上下其手, 原因係..... 這廠係係佢副手做州長那個州, 現在美國聯邦政府, 因為唔搬廠, 就俾稅務優惠間廠, 間接即係揼錢落去當奴友在那地方上的支持者吧. 佢並且明言, 如果搬廠, CARRIER 母公司 JOHNSON CONTROL 係聯邦手上的合約, 就會打柴咁話喎. 

美國政治實在好黑暗, 明明根本就係政治酬庸, 就講成義正詞嚴的保護當地勞工. 其實, 美國這十幾年來, 唔見左咁多工作崗位, 大部份不是因為去左美國國外(如中國), 而是因為自動化和機械人的使用. 就以我自己為例, 去銀行已經唔需要找職員, 只需要部櫃員機+自己個電腦和電話, 咁就得了. 去老麥記食包包時, 都係一樣, 用機, 用信用咭. 

最謊謬的, CARRIER母公司 JOHNSON CONTROL, 這幾年來不斷提升自動化的生產程序, 帶頭成為自動化的先驅者, 甚至出去幫別間公司和政府機構提升自動化, 減省成本. 我作為 JOHNSON CONTROL 的股票投資者, 我實在要多謝當奴友揼錢落我個袋. 但當我見到 CARRIER 廠裡的工人, 以為當奴友係救世者, 我就真係笑左出來, 心想, 這些人將來被人一腳踼開時, 真係唔好喊了, 要怪就得怪佢地唔靠自己, 下下都靠D政客政棍, 來爭取原本不屬於佢地的東西. 

1 則留言:

  1. 報導錯左, 原來母公司係 UNITED TECHNOLOGY, 我無投資這股票.

    回覆刪除