2016年12月8日 星期四

首次明白回教家庭係甚麼回事!

我自己是個十分開放, 十分包容別人的人, 而且總會在人家需要幫忙時, 做點綿力.

不過, 因為最近一件事, 我自己對回教就沒有什麼好感. 

最近去超市買水果, 因為超市給客人的塑膠載濕袋, 在雙手乾燥的皮膚下, 難以打開原本封密來的塑膠載濕袋. 一個在我旁邊買茄蕃的中東女人, 就自言自語般講話好難打開.

我一聽佢咁講, 就好心去示範一次用口吹開個袋佢, 後來更同個女人爹左幾句. 

不過, 就有個中東佬, 我估係佢老公, 就走來用佢地中東話大罵個女人.


嘩..... 洗唔洗咁呀? 是的, 可能佢老婆跟人爹兩句, 係佢家鄉係不榮譽, 要將佢老婆包到全身陷一陷, 得兩隻眼露出來. 之不過, 這裡是加拿大, 是個世俗非宗教國家, 我只係想幫幫佢老婆, 令到佢老婆係加國生活得容易一D咋, 跟本就對中東大肥婆小肥婆無興趣.


 PS: 哈, 好多年前, 有個這裡土生土長的竹昇妹, 一睇佢個樣, 就知道佢反叛成性, 佢父母阿哥叫佢唔好向西, 佢一定要向西, 之後, 聽佢個阿哥講, 佢要嫁個回教佬. 之後佢阿哥都無再講過佢, 我想, 可能佢走左佬唔好俾佢回教老公找到, 一係就俾佢個回教老公教訓得貼貼服服, 不過, 佢父母現在都幫佢唔到了. 




沒有留言:

張貼留言