2017年3月12日 星期日

多年後, 我終於更明白我自己.

原來, 我人生有個好大的嗜好, 就係喜歡看著女性著靚衫, 不過, 就偏偏我家中無乜女性, 只有我媽媽, 以前細時, 我媽媽十分喜歡拖著我出去, 因為人們在讚兒子可愛時, 間接就讚我媽媽了. 

不過, 細時我媽媽的衣著 STYLE, 有點守舊, 我卻不敢恭維了. 

所以, 我細時有個喜好, 就係十分喜歡係人多的地方, 昅住D上班的OL著乜衫, 不過, 這樣十分被動呢, 好多次我都好想衝上前, 同個OL姐姐講, 轉D乜乜色, 加乜乜款係身上, 會好睇D. 

最衰我細時驚青嘛, 照理一個咁可愛的小朋友, 來同成年女性講衣著, 個女性一定不會覺得受威脅嘛. 

不過, 自從我13~14歲長到牛高馬大, 高過D OL 姐姐之後, 我就更不敢去同D 姐姐講著衫了, 尤其, 那些年裡, 香港治安唔好嘛, 時時有色狼. 當然, 我細時一向都誤以為, 人人都覺得自己十分可愛, 長大左之後, 就不會理解女性心中對陌生男人的恐惧嘛, 後來, 我終於學會了, 不過, 是在一些揭斯底里的女性身上, 學會這個令我納悶的功課.

這個又過了很多年, 我都一樣係喜歡約些身邊女性朋友出來, 一齊出來行街買衫, 我覺得最享受的, 是我拿起某一件衣服, 來推荐身邊女性朋友, 給她們一個.... 她們從未想過的衣著體驗或觀感, 我這樣給她們新的衣著感觀和TASTE, 直接改寫她們的人生, 令她們日後人生更開心愉快呀!

不過, 很多女性朋友是不相信我的眼光和 TASTE 咖, 甚至有些女性朋友見到我注意她的身型和體高, 就感到毛骨悚然. 只有其中一些小部份, 才會相信我的眼光和TASTE, 甚至不會介意我注意著她的身型和體高, 當然, 這小部份女性朋友, 最後都很開心地滿載而歸返家, 不過, 這些女性是不會跟其他女性朋友談及JJ 有這個天份, 所以, 那小部份女性仍是小部份女性.

PS: 曾經有某些揭斯底里+神經過敏的女性, 大肆批評我眼神猥瑣, 不過, 我這些眼神, 一直陪著我長大, 細時又不見有人來說我猥琑, 而且只是用來看別人衣著的品味, 當然, 美感一定有性的觀感在裡頭, 如果唔係, 就不可能在一瞬間, 分出什麼是美或不美了. 只是, 我這帶有性的審美觀感, 是善良的, 開放的, 讓人釋放自由的, 而不是暴力的, 欺壓的, 劃地為牢的.



1 則留言: