2017年5月20日 星期六

今次講BILL 叔叔個女

哈哈哈, 係咪幾靚女呢嘎? 大家知道我講邊個 BILL 叔叔啦, 就係大家每天開機上網時見果個公司 LOGO, 果個老闆唔係佢囉, 呵呵呵..... 好啦, 佢都唔算係為富不仁, 相比好多有錢人, 佢都唔算有錢就係度串串頁, 而且佢仲成立慈善基金去助有需要的人. 

其實, 這種人的兒女, 在這些人潛移默化成長下, 人品都不應該太差的. 報導上講, 佢女兒自身的行為也不要過於張揚個性,不喜歡向他人炫耀自己擁有的財富, 行為也相當低調,出行沒有豪車飛機,完全看不出富二代的架子,在日常生活中,對人親切隨和, 為人處世得體,表現出她良好的家庭教育素質.



PS: 以前, 我常常以自己家庭教育去看別人, 見到有些人成日那埋塊面, 成日係度對人串串頁, 我初時就誤以為佢地身體健康有問題, 後來才發現, 原來很多人家裡, 跟我家十分不一樣的, 很多人的父母也跟我父母相差太遠, 原來不是身體健康有問題, 而是在家裡長久慮積的心理健康出了問題. 

 我父母把我養成對人有禮熱心, 獨立, 求生能力強, 克服困難的能力強, 生活簡單, 所以, 面上總是常常有笑容, 心裡不用想著如何去壓下別人.


沒有留言:

張貼留言