2017年5月6日 星期六

我這裡變成....澤國江山

噢...... 大鑊了, 我這裡因為溶雪泥土滿有水份, 加上大量春雨, 泥土吸不到水, 所有溶雪水和春雨水, 都湧落河裡, 沿河的地區就泛濫了...... 嗚嗚嗚...... 幸好我家不在河邊, 也不近河邊, 地處高地.

移民來時, 見到這裡三河匯聚,就算唔睇風水, 一睇我家個地勢, 就知道係冬天較其他地方乾爽和溫暖, 夏天較其他地方濕潤和清涼, 如果用中國傳統風水來講, 我家座落在陽地. 好了, 當然係浸唔到我家, 但係呢, D路浸左少少, 交通受影響了, 而且今年夏天蚊虫一定多了. 

中國風水裡, 一陰一陽, 有陽地, 就有陰地, 好彩D西人唔識, 如果唔係, 我家移民時, 點會買到現在的地段呢? 在陰地裡, 大多都是西人住的. 不過, 有一家香港來的, 昨天我經過, 本來想去碰門留下電話, 好讓他們有需要時打來給我; 只是, 我一見他們門前一部BMW, 但住的屋一般以下, 就知道這些人做人不貼地面, 不老實做人, 這些人大多都不會領人家的情之餘, 還會用盡機心來拿盡人家的著數, 所以, 我就沒有拍佢門了.







沒有留言:

張貼留言