2017年5月8日 星期一

鬼佬臭狐

大家咪以為鬼佬好乾淨, 實情呢, 好多人都係超污糟, 成鬼日都唔沖涼咖喎. 

昨天, 係 WAKMART 買野等俾錢, 前邊個鬼佬一邊禁機用咭俾錢, 一邊雞啄唔斷咁講手機, 但我聞到一陣臭孤味, 我望望個收銀, 見佢面有難色, 就知道唔係佢, 佢好似心裡講緊: "死靚仔, 俾錢就快快手俾錢啦, 係度講手機阻慢哂, 要我聞你D臭孤味.

最後, 阿尼陀佛了, 個鬼佬走開左之後, 我同個收銀都得到最大的解放.

有時,D人都無自知之明, 明知自己身上有咁勁的臭孤味, 就唔該係公眾場所快手D, 唔好留係別人身邊咁耐, 佢已經講手機慢吞吞俾錢, 實在已經超黑人憎, 加上佢身上的臭味, 實在令人更討厭佢.

不過呢, 鬼佬身上有臭味, 這個不是單一事情, 我租屋出去, 真係超怕租著D租客身上有臭味, 因為條友入住之後, 單位之外的公眾地方都會有臭味, 我要係佢門口, 放大量香氣劑. 最慘就係, 當佢搬走後, 佢身上D臭味好似陰魂咁, 唔會散咖喎, 要我油最少2層油才可以封左佢D臭味. 真係 *&$%^^&$$#$%^$%&&$#^%4&4*(^%^^ 

PS: 最近我果個欠租搬走的租客, 就係咁了, 正一麻煩友, 我發現佢係食肉獸, 又成鬼日飲到 PAI PAI 呼喎, 仲要食埋D包裝食物, 佢原本係冰球員, 不過壞生活習慣之下, 佢現在不單無得撈同冰球有關的工作, 連教練都無得撈, 仲加埋個大肚腩同埋個光頭, 十分超樣衰呀. 所以呢, 奉勸大家, 飲食和生活習慣是十分重要, 不單命可以長多好多, 而且儀容會好好多.

沒有留言:

張貼留言