2017年5月21日 星期日

食野唔俾錢得唔得?

嘿, 世上奇聞奇事天天有, 今日見報, 英國有位奇芭法官, 個犯在酒精和毒品影響下, 用麵包刀插傷男友, 再用玻璃杯同JAM 醬罐砸向男友, 個法官竟然因為個犯係"牛精"大醫心臟外科醫學生, IQ爆柵, 又係醫學 JOURNAL 上發表過佢的偉論, 所以唔判佢坐監喎.

嘩哈哈, 各位, 唔知係咪佢讀牛精大學, 所以火遮眼得來都係咁牛精咖喎, 不過呢, 撈醫生這一行, 最忌就係牛精果喎, 而且仲係衰係酒精和毒品上, 大佬呀, 病人條命仔放係佢手上, 唔係凍過水嗎? 

哈哈, 如果我JJ上完茶樓, 食完蝦餃燒賣後, 唔俾錢之餘, 仲講我有天才IQ, 日日係BLOG上豬嗡我D偉論, 仲係某某領域上的天才, 叫茶樓伙記唔好拉我去坐監, 咁又得唔得?  

其實, 個犯唔坐監唔留案底都得, 但個犯要做足同等時間的社會服務, 而且還要在未來10年內, 每月自費去驗血, 證明佢再沒有嗜酒和吸毒. 如果做唔到, 就立刻拉佢去坐監. 

有時, 原諒別人, 總要有個普, 明知佢有前科, 總要令到這些人不能再重犯先得咖, 如果唔係, 原諒這個名詞, 就沒有意思了. 我以前去的那唐人教會, 一看他們低迷的會友人數, 就知道他們以前的錯, 沒有根本性的改過, 人們根本就不能在這教會裡敬拜神. 如果唔係, 神又怎會不讓信徒去這教會. 現在係神唔妥佢地. 

PS:唔知道,大家會否想要有個這樣的女友嗎? 噢, 可能要鐵金鋼, 打極都唔死的人, 才配做佢男友了.
 



沒有留言:

張貼留言