2017年5月31日 星期三

係加國唐人街開餐館, 有幾無癮?

如果我現在有任何朋友想移民來加記, 我真係要同佢講, 唔好諗住過到來開餐館或從事餐館行業, 因為會係十分痛苦的, 這個痛苦階段而且唔係一兩年, 仲係一生人往後都咁痛苦. 

89年64後, 一大波香港人湧來加記, 當時有幾家人有親戚關係, 就在這裡唐人街開了間餐館, 幾家人合資, 資本本來應算雄厚吧, 只是從事餐館行業, 開店時間長, 就算請人回來, 自己也要睇實D人做野, 所以, 他們就沒有機會進修, 或轉型了. 

他們一做就做到現在, 因為不斷有食客回流, 或搬到其他地方, 又或住得耐了, 口味轉變了, 客流就越來越少. 由以前要等位, 變成現在連星期六本應最旺場時, 都唔到一半枱有人坐, 更不用想著要搭檯了; 也由請人回來, 變成現在幾家人的第二代子女要自己落手落腳. 

當然,我自己從不輕看別人, 話哂他們用勞力來過生活, 只是, 如果有朋友計劃來加國開餐館或做餐館工, 我真係要同佢地講這個故事了, 實在沒有必要這樣一家人咁辛苦來過日子嘛!

2 則留言:

  1. JJ兄、在下完全認同你嘅睇法。因為我有朋在在多倫多和溫哥華兩地間餐館。我去過探佢哋、情況跟你所講很相近。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在餐館唔好撈, 但初來到, 真係好多野係無得攪.

      刪除