2017年5月27日 星期六

電腦病毒與黑莓.

大家都知道最近網上沸騰騰係講緊"哭哭病毒", 一中招, 電腦裡的重要 FILE, 就會上鎖, 要俾錢錢班大帝才可以解鎖. 本來只有微軟標叔叔D視窗才容易中招, 現在連 GOOGLE ANDROID 和CHROME 上網軟件都領野播.

每當眾人認為係一件壞事時, 有時對我來說, 也不一定是壞事, 大家咪誤會我從事病毒破壞, 相反地, 我係投資左係藍莓手機間公司上, 這公司被譽為最難俾病毒入侵的手機, 手機防禦功能最好的手機, 家陣全世界除左蘋果教主部 埃瘋和黑莓外, 部部都有可能奶野.

哈哈, 我都係1-2年前買的黑莓股票, 那時黑莓手機俾 GOOGLE ANDROID手機打到殘咁際, 現在我有錢錢賺了, 唔多呢, 但夠我山大斬埋有柴咖喎.

沒有留言:

張貼留言