2017年6月11日 星期日

心存善念, 神必祝福著.

我有個特點, 就係.... 我入去唐人街D舖頭後, 就會有西人跟住入去. 其中原因, 大多都是這些西人唔知道店裡頭岩唔岩佢地, 但見到我這些跟西人沒有分別的中國人, 仲係駟駟正正的那種人入去, 他們才有信心入去試下.

上星期, 我轉去唐人街一間有D笠UP的飛髮舖度飛髮, 笠UP的意思, 不單裝修笠UP, 國內同胞開, 仲同大多數國內街市裡的飛髮舖一樣咁款, 我十足回到國內做NOW鬆佬咁, 哈哈哈..... 

無他的, 我喜歡這些國內飛髮佬淳樸厚道, 做事實際無花巧, 用心飛好個頭, 跟人和氣相處, 我覺得很舒服, 咁就得啦. 

今次跟住我入去的西人, 係個好年青年青的鬼妹, 哈哈哈, 個飛髮佬初時好愕然, 因為平時只有唐人阿伯去佢度飛髮, 現在不單我成個西人咁款入去, 仲有個好後生的鬼妹跟住我入去. 

個飛髮佬可能以為我同個鬼妹同埋一齊, 見到我有好多白頭髮, 而個鬼妹咁後生, 就同我推廣佢地D染髮, 等我看上去年輕一點,
襯個鬼妹多一D.


就算我還係30歲時, 我都唔會同D十幾廿歲女仔拍拖, 現在過了多年, 就更加不會了. 我就笑著回答佢: "人就是這樣的, 總要順其自然". 

其實, 染髮係呃人又呃自己囉, 令我想起, 以前香港D中年男人上去大6娶個後生女咁, 辜負人家下半世人, 到頭來這些大6 女性來香港後, 這些中年男人和大6女人, 他們的人生都不快樂.

所以, 人生呢, 第一, 不要強求; 第二, 順其自然; 第三, 原諒已過去的一切人事, 現在不要找借口來作惡; 第四, 心存善念而天使必護佑著.  


2 則留言:

  1. 認同呀!人到左某個歲數自己活得開心就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 無謂返轉頭再做過以前無做過的事了.

      刪除