2017年6月14日 星期三

人生都係隨緣吧!

唉..... 我身子一向都好好, 頂多都係好似其他中年人咁, 有時有背痛和頸痛囉. 我就每年這個春夏交替的時候, 去做一次拔罐和針炙, 可以清走D濕氣佢. 

今年係第三年去, 個老醫師又記得我, 佢今次就同我講, 我次次來, 拔完罐後都好深色, 比平常人深色好多, 而且不是一次係咁. 我都知道的, 因為深色到好深色, 所以我十分注意小心身體. 今次個醫師見少人無咁忙, 就同我診斷一下, 問我是否夜生活多, 少飲水, 少食菜. 

大家都知道啦, 我JJ唔夜生活咖喎, 又係無菜不歡, 每天飲7-8杯水, 而且我仲係少糖少鹽少炸少煎不煙不酒的人仕.

最後個醫師話, 我這樣長久火旺下去, 必定會燒傷到我的肝. 

嗚嗚嗚, 我聽到醫師咁講之後, 我好傷心, 因為我細時是十分容易發燒, 十分容易過敏, 我一直好努力地生活在一個健康的生活習慣裡, 而且更是清心寡慾, 但是到頭來, 我仍然都係有咁樣的人生問題. 

真係羡慕其他人, 又煙又酒又啤啤佢, 又走去有好多好多女朋友, 夜夜笙歌. 

哈.... 做人都係算了, 我也不會再改變自己的人生軌道了, 仍然過著少糖少鹽少炸少煎不煙不酒的生活, 仍然清心寡慾算了.

可能我能健康地去生活了這般多年, 已經賺了很多年了, 上天其實都對我不薄的, 最少, 我要憂柴憂米的日子, 可能頂多1-2年, 其他的時候, 我人生都十分暢順無險阻的.

8 則留言:

  1. 中醫係咪都會咁話人的,所以唔洗在意咁多,開心就好啦!

    回覆刪除
  2. 其實人踏入中年開始、身體況放就會開始打倒蹆、只係有些人早啲、有些人遲啲。但知到自己弱點所在就可以時刻提醒自己注意些甚麼、多做點甚麼、少做點甚麼。相信對保持健康是有一定幫助的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 都係要自己知道自己有D乜事, 自己保養好自己

      刪除
  3. 唔使咁擔心嘅,可能佢嚇你,等你多多幫襯佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就快退休了, 所以都唔係想我多多幫襯.

      刪除
  4. 我都覺D中醫口UP UP 當秘笈!

    回覆刪除