2017年6月4日 星期日

現代男女平權下

我美國親戚個仔, 早排係美國搭內陸機回家, 坐在座位旁的鬼妹, 就不斷找他說話, 並主動給了他聯絡方法. 我親戚就同我老豆講, 我老豆就覺得好大件事咁. 

其實, 我在男女平權這議題上, 我是十分開放的, 因為就算女性眼都唔暫咁BA實男性, 都唔可以講係D乜野咖, 頂多係話女方對男方有好感囉. 如果男方喜歡, 當然可以去溝通一下, 攪清楚女方心裡想著什麼.
 

現在男女平權, 男女的關係早己不再是男 "男"(動詞) 女 "女"(動詞) 了, 還可以是很多其他的性質, 當然, 這個世界就變得複雜左, 很多時, 是要男女雙方大方地去清楚表示吧. 千祈咪收收埋埋, 又或去玩猜啞謎遊戲. 我自己是個做正事實事的人, 從不玩某些傻瓜遊戲, 淳厚人總是做著淳厚的事, 明確表示不攪一夜情和男女平等. 之後, 我希望一切事情都會好辦, 如果仲係麻麻煩煩, 即是問題不在我自己身上, 那就要安心地去不理會這些人了.
 

講起俾人BA住, 尤其在教會裡, 我其實十分冤枉, 都唔關我事咖嘛. 我都唔知道係咪, 崇拜時有些女仕無乜野好做, 又或存心想整古我, 就成日擰轉個頭, 望住坐到好後的我(都已經刻意坐係大堂最後邊, 等D人唔好注意到我), 中間係無人, 乜水都會亂想一通..... 最慘, 對方唔係固定會友, 但我係, 教會內D屬靈人仕就第一個來找我談"心事", 當然第一句就要求我咪影響佢地年幼子女, 第二就說我招惹埋D麻煩人入教會, 大佬呀, 我又無叫這些人來教會, 這些人喜歡入來教會, 我都無佢符.
 

咁耐, 我試過去約過一個成日係教會裡 BA 住和跟住我的女性, 始終都要知道這些女性想緊D乜咖. 不過, 可能我黑仔吧, 我體面去約佢, 佢不單不應我, 之後竟然又係咁來BA住我, 最後更去牧師個老婆度, 投訴我騷擾佢, 最頂癮係, 這牧師老婆又信佢講, 仲當眾來數落我, 攪到我之後, 都唔敢俾果D跟牧師和佢老婆有計傾的女教友, 走得太近我. 其實, 係這些牧師和佢地老婆唔識做, 唔係我對佢地D女教友無行動, 要怪就怪那些製造麻煩的人.

 其實, 當這些事發生後, 我就不應再去這教會了, 我做錯的地方, 是浪費了我最適合拍拖結婚的14年, 跟這無厘頭教會+牧師+自以為屬靈的人來磨菇磨菇. 看來, 有些麻煩製造者是不配享有男女平權, 一定要用枷鎖來壓著這些人, 天下才會太平的.

2 則留言:

  1. 那位女士眼無端端𥄫𥄫、當人向佢請教就投訴被騷擾、究竟想點?唯一解識就係佢要令人覺得佢仲有有吸異性嘅條件囉!有點心理不平衡喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這位極品, 結婚多年後在唐人街餐館跟老公吃飯, 我初時無見到, 就坐係個極品後邊幾檯, 佢又係咁擰轉頭來BA, 佢老公頂佢唔順, 就出聲勸止, 佢差D同佢老公打交咁際. 其實, 我想, 這種人心裡一定有些不可告人的人生陰影, 我就無能力攪清楚了, 所以我最好的應對, 就是遠離這種人, 讓佢老公好好地去正視, 再不能手指指著我來批評.

      刪除