2017年6月16日 星期五

我這裡中國人圈子...... 將來不堪設想.....

其實, 以前在未有中國移民時, 中國人圈子中, 大多都係香港移民時, 我都唔覺得那時中國人圈子有乜咁好境, 那時大部份香港移民做的生意, 都係蝕錢的生意, 而又好辛苦咁守住盤生意, 每天開舖收舖, 困身到死, 因而無得轉型或進修. 

之後一到97後, 很多香港移民個個都回流返去了, 剩下的人都唔再做生意, 個個賣左盤生意, 留在家中等65歲, 食加記政府的老人金. 

現在來的大6移民, 資本比以前香港移民更少, 做的生意比以前香港移民的更細, 但一樣係蝕錢, 而且就更困身, 更沒有進修和轉型的機會. 

但是, 現在來的大6移民, 入左加記藉後, 就再沒有了大6個戶藉和國藉, 就再不能像香港移民咁, 回流原居地. 

真不敢想像, 將來我這裡的中國人圈子會變成點樣? 以前香港移民都已經唔多好, 大把人欠債走佬, 大把人移民來時身有剩錢而回流時2手空空, 不過, 都還可以回流回香港食綜援, 到65歲再回來食加國老人金; 但現在大6移民錢更少, 家底更薄, 語言技巧更低, 但又不能回流, 這樣下去, 情況就比以前香港移民更差, 更令人不堪設想. 

PS: 我最壞的打算, 我將來退休和父母不在後, 聯同其他義工開間慈善廚房, 每天供應糊口熱湯麵包, 給一些有需要的同胞們, 唉...... 我真不知道將來我可以做些什麼了, 好似好灰咁呀.

沒有留言:

張貼留言