2017年6月25日 星期日

人在下跌軌道中.

前幾日, 網友小T公子問了一個十分好的問題, 怎樣才知道來租我屋的人在上升軌道呢? P嗱嗱嗱, 老實講, 咁容易睇, 就唔洗咁多女仔揀錯老公啦! 

哈哈哈, 不過呢, 就..... 睇一個人是否在下跌軌道裡, 這個就十分容易了. 

實在太容易了 - 入不乎支! 入不乎支! 

舉個例, 有人來租我屋, 聲稱一邊打工一邊讀書, 做BARTENDER每天7小時, 底薪千六一個月(小費唔穩定, 唔計), 但稅後得番千二左右, 租+電+入油+食物+學費就無洒了. 只是佢欠債2萬(車按和咭數), 每月最低還款$550, 即是佢每月小費一定要有$550. P如果無每月$550小費, 佢一係無錢俾租, 一係自行扎砲捱飢抵餓, 一係佢斷供欠債等債主燒佢帳薄, 一係佢除左BARTENDER之外, 佢有個不可告人的收入來源, 事但一樣, 佢都可以成為問題租客, 就一定係係下跌軌道了. 

其實呢, 這個概念呀, 同女仔揀老公十分相似, 明明知道個男仔如果唔改改佢做人的觀念和態度, 就一定會沉下去嘛, 個女仔就唔好跟住個男仔癲埋一堆了.

嗱嗱嗱, 我JJ唔係講, 如果個男仔唔係咁, 就一定在上升軌道裡, 就一定嫁得過. 其實, 女仔決定嫁俾邊Q個, 男人決定娶乜水做老婆, 其實都係一項人生最大風險的事情, 比起我JJ投資買股票, 或走去買出租屋來收租, 風險就更大了. 

所以, 任何女仔如果聽完我咁講後, 都仲係婚姻不如意的話呢嗄, 咪來打我喎, 因為只能講到誰是在下跌軌道裡, 不能講到誰在上升軌道中嘛. 

PS: 所以呢, 真係唔明白點解D人結完婚後, 去投資時會咁細膽, 婚姻這家咁高風險的野, 佢地都兩脇插刀照上, 投資風險不比婚姻高呀, 佢地就懼首戄尾, 驚死蝕錢. 

有些人更寧願將D錢去買豪宅豪車, 一買入就唔見20%, 都唔肯去投資來錢生錢. 

哈哈哈, 我真係見到有人娶左大頭佛返來, 成日要佢買豪宅豪車, 就算佢點聰明有頭腦, 佢一生人就咁就蝕左了. 無法, 做人的態度和觀念, 決定了人的一生, D人唔改改佢錯誤的觀念和態度, 點叻都好, 都注定佢和佢身邊的人一世都.......

沒有留言:

張貼留言