2017年6月24日 星期六

老董, 洗鬼你講咩?

最近老董又出來講野, 今次佢話, 2003年23條立唔到法, 阿爺開始對港燦起戒心. 

其實, 仲洗佢講咩, 任何一個有點頭腦的人, 由果時起, 都要開始醒目D啦. 

2004年後, 紅仔股票大舉來港上市, 當時大把人話D紅仔股票平, 一定起, 係咖, 又無講錯喎; 不過, 無情情咁大隻甲乸隨街跳, 就要知道人家咁做係有目的. 

當時, 我已經講左, 背後策畫這些事的人, 係高人, 唔好得罪這些人, 我地一眾港燦玩唔起咖. 

大家現在睇番返轉頭, 人家印D公仔紙出來, 換港幣, 來拼購港燦D企業, 直接參與港燦的經濟活動. 

人無遠慮必有近憂, 現在D港燦要港獨, 就要自己理好自己的事, 唔好又食又攞人著數, 咁多年來, 攞左咁多著數了, 上左癮咁, 戒都戒唔甩, 就唔該唔好口嗡嗡叫港獨啦, 就算人地唔抵制港燦閂水喉, 都俾人笑死啦. 

不過, 令到港燦攞著數, 攞到上左癮戒唔甩的人, 就係老董了, 佢任內的政策若果不是傾向溶合, 就係傾向靠阿爺, 當然普通港燦人人都哈哈咀笑, 唔洗捱生捱死就生活有著落, 但係聰明的港燦如我, 我已經估到佢乜乜葫蘆賣乜乜藥了. 家陣佢出來咁講野, 我反而覺得佢唔係咁講, 先至出奇呀!

沒有留言:

張貼留言