2018年8月13日 星期一

人生的陷阱

最近台灣有人做民調, 叫人用單字來形容2017年, 結果...... 八大字上榜: 茫, 勞, 憂, 亂, 虛, 盪, 滯, 厭...... 

嗄! 乜話, 2017年喎? 已經係唔錯的一年了, 乜台灣人們都仲係睇得咁負面...... 

如果2018年真是有金融風暴來臨, 我JJ真係好奇, 想知道佢地到左下年, 會用D乜字來形容2019年了.

大家可能會問我JJ, 你那邊滿地可D人又點呀? 咁, 法裔人仕囉, 睇野樂觀D, 正面D囉. 嗱, 這裡有20-30%的人, 生活在貧窮線之下, 即是得不到全面的溫飽咖, 可能我這邊溫飽水平比香港高一點, 不過始終都係貧富相比之下的差距. 但我這邊有50% 以上的人, 幸福指數達到世界高位, 即是我這裡是個充滿幸福感覺的地方囉.

不過, 這裡西人幸福指數高, 並不代表唐人會樂觀一點, 相反, 我發現, 我這裡的唐人, 不會比港台人們更樂觀, 尤其是唐人第二代, 就算他們在這邊出生長大啊!

我去左唐人教會咁多年, 就以我最頂佢地唔順的2001-2002年為例, 經濟不差呀, 人人都有份工, 搵到啖食咖, 不過, 以上這八個大字 - "茫, 勞, 憂, 亂, 虛, 盪, 滯, 厭", 正好十分適合地形容佢地D心思. 

其實, 別人諗野負面, 也跟不關我事, 但這些人一見我JJ笑口常開, 就同我好唔妥咁, 好似我欠左佢地十萬8千七咁. 我明白, 教會有好多人係靠人幫, 包括埋這些人自己, 人們幫了這些人, 這些人卻生怕人家要求佢地回報, 所以就係我面前多多聲氣, 驚死我會有天開口咁.

最慘就是, 這些人唔知道佢地諗野負面, 正好阻礙佢地人生的境界, 反而以為佢地負面得來, 係人人都應該咁諗野,  但又唔知道佢地自己已經攞哂著數, 更說我JJ這個不是, 那個不好. 

好啦, 其實我行開一D, 我自己都無講佢地任何不是, 只是我唔理佢地, 就有更多的指責了. 

我JJ十分明白, 這些人有個人生大陷阱, 我幫唔到佢地了, 就算這些人話佢地自己係基督徒, 都脫唔到胎, 換唔到骨. 

金融風暴如果今年到來, 我JJ十分有興趣想去知道這些教會人仕怎樣去面對, 是否仍舊愁眉苦臉? 一肚愁腸來互相責難? 繼而來個教會內訌分裂? 還是, 越發有信心? 最少都要好似我JJ咁, 笑口常開吖..... 係嘛?

最近網上見到一位以前的教會人仕, 2002年那時, 正好用那8大字來形容佢, "茫, 勞, 憂, 亂, 虛, 盪, 滯, 厭", 過了這10年的全球放水印銀紙, 加國政府大洒公帑來支持他工作的企業, 佢現在打出來的頭衍是 SENIOR ANALYST, 其實, 我也為到他開心的, 只是當加國政府赤字加債台高築, 息口高企時, 這位教會人仕將會最受影響, 希望他的想法一早已經不再像以前般的"茫, 勞, 憂, 亂, 虛, 盪, 滯, 厭"了, 咁樣, 他才可以自救, 才可以安然渡過可能發生的困境.

我JJ講左咁耐, 大家明唔明我講乜呀? 實在想同大家講, 今年明年就算點差都好, 都要樂觀D,  可能一切機會都在逆境背後呢.








2 則留言: