2018年8月22日 星期三

搭經濟順風車真係咁重要?

我JJ可以斬釘截鐵同大家講, 就係咁重要囉.

有網友好奇來問我, 我JJ咁早就可以退休?

係咖, 大把人叻過我, 又勤力過我, 又父母輩積落底子好過我, 我係乎碌撞棍一個呀, 靠住順勢而為, 之唔係....... 道家裡的御風而行的哲學囉, 千祈咪去逆天而為呀, 用人自己的主觀意願, 去妄加在天地萬物的定理之中.

再其次, 必然係我死夠運(換句基督教裡的用語, 就係有上帝看顧住我囉).

大家可能會問我JJ, 來緊這些年的經濟順風車又係D乜? 只有個4字, 收水縮表..... 呵呵呵, 任何人在這未來幾年裡唔好跌錢, 其資產淨值唔好收縮, 咁就算係贏了, 因為在這幾年裡, 一切資產價格走勢, 沒有最低, 只有更低. 

直到幾時? 噢...... 這個易答囉, 直到好似當奴友這種反貿易+反國際合作+以一已自私來踐踏其他人的人, 全部摺埋一邊, 給人用最惡毒的咒語來詛咒得永不翻身, 之後, 才會是你我再出來執錢的大好時機.

係咖, 這幾年內, 除左唔好跌錢之外, 仲要保持健康和精神, 哈哈哈, 如果唔係, 到時點走出來再過執錢呀?

PS: 其實, 大多D教會女教友呢, 都係喜歡一個言出必行, 言行一致的男友, 不過, 我JJ不是不能言行一致, 而是我跟本到今天, 我都唔知點去講出, 我將要去做的事情, 甚至我不知道應該點講我的理念, 有可能, 由一開始, 我心裡想D野, 係複雜左少少, 比較難用三言兩語說得清楚. 

我D阿哥一向都講: "JJ 如果你唔係咁諗野,  成日都話順勢, 你可能學術上有很大成就." 噢, 算啦, 我咁鬼懶惰, 你地班大佬都係咪攪我了, 好似你地咁, 每日工作十幾粒鐘, 我JJ身子無你地咁好, 需要多多休養, 才不會乾水到好似個老人精咁樣. 

我JJ跟大部份人唔同的地方, 我係一個好有自知之明的人, 所以一切順勢而為,  不會不正常的盼望, 不會逆天而行, 更不會隻手補青天.




沒有留言:

張貼留言