2018年8月26日 星期日

有主見之後, 就是執行能力.

上篇野講漏左, 我叫人, 埋堆都唔緊要, 但要有主見, 別人個個都叫自己跟佢, 聽佢, 就一定要自己諗下先, 而且, 唔好有依賴的心態, 很多人利用人們依賴, 來利用別人, 來推趕別人做這樣果樣.

不過, 有主見而沒有行動, 是沒有用的. 一定要有行動, 可能每個人年青時, 行動是比較粗心大意少少, 不緊要啦, 慢慢做, 做得幾次就會完善. 我後生時買股票, 一想起就去買, 買多幾次後, 就會睇耐D, 但不會忘記, 不會放棄, 不會轉軚, 咁就會, 越買股票越識買. 

咁..... 有時處身的環境也是十分重要的, 例如: 每個男性後生時, 都要追個女朋友回來, 這樣, 人類才可以生存下去, 又或基督教教會中的信徒才可以一代一代承傳下去嘛! 只是, 如果身處的境環裡, D人攪串哂, 做壞規舉, 把明明是好事的事, 硬要說成壞事, 那麼, 就要轉轉環境佢.  我唔去那唐人教會, 立刻找到女朋友了, 當然, 我是那些不用去教會扮屬靈才追到女友的人. 

回想, 我是十分後悔, 在那唐人教會屈死自己咁耐, 咁大個人唯一的女友, 果次跟佢分手後, 我才發現, 原來, 我獨自一個人行人生路咁多年, 樣樣都上左軌道, 再沒有能力改變自己, 去遷就到女朋友的不同生活方式. 我想, 我廿幾歲時, 樣樣都未上軌道, 人生樣樣都可以是變數, 去遷就女友, 一定比現在容易好多.

所以, 有主見, 有執行能力, 轉到去一個對自己有利的環境, 是十分重要的. 

收水縮表的日子來臨了, 世道會變得更不容易, 實在會有更多人走出來老點別人, 想去利用別人, 謀取一己私利, 現在這時勢裡, 一定要有主見, 有執行能力, 身處有利自己的環境, 才是一個王道.

PS: 我有個朋友, 就係那位廿幾年前, 炒外匯損手10萬美元的那位, 多年後, 他仍然想著從FOREX中賺回損手的錢, 仍然想著OPTION 槓桿. 其實, 我都有勸佢去從錯誤中修正方向, 他常常都說我沒膽. 

大約2年前, 他跟我說去買金來買保險, 可惜到現在, 他仍然沒有做, 而我在半年前金價1350時, 已經決定去買金, 我不斷耐心地去睇去了解, 直到一個月前左右, 才慢慢來買入現貨金. 

唉..... 這朋友十分可惜的, 可能是他處身的環境吧, 他常常喜歡去某教會, 吃中午飯, 貪些小便宜, 喜歡眼前的小利, 喜歡埋堆, 羊群心態.





3 則留言:

  1. 這朋友可能是經濟上需要才貪些小便宜, 喜歡眼前的小利

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 這樣也解決不了他自己的經濟需要呀.

      刪除
    2. 身處環境 做壞規矩
      主見執行 就有力舉

      刪除