2018年8月17日 星期五

實在太多人工呼吸了, 暫時未能宣佈牛市已死.

前幾日, 才醒起我D加國退休基金RRSP(好似香港強積金咁, 買投資基金, 但自願性質, 可以用來扣稅), 放係投資基金上, 雖然我已經係年初, 由最高級別第五級風險, 降到第二級, 但我仍然唔放心, 打電話去改到保本定息.

電話果邊D銀行投資顧問同我講, 定息低過通漲喎, 佢還想叫我升高一級風險, 但被我堅持要保本定息. 佢就來問我: "你做乜咁驚? " 我就答佢, 風頭火勢, D錢這幾年唔蒸發少左, 唔跌錢, 就係贏咖啦. 

聽個投資顧問氣定神閒咁係度講, 我這樣會被通漲浸蝕左我D錢, 不過, 我心裡卻想著, 我就唔信資產價值再會澎漲下去. 我最多係蝕零點2個百份點. 唔怕, 我做慣投資, 我唔怕蝕這些小數目.

之後, 我再打去投資行, 又係轉我D退休金 - TFSA(所有退休金以外, 又一種免稅退休戶口), 放左係小公司的基金上, 雖然都係有政府擔保, 不過, 我聽過香港投資行以前推雷曼迷債果D野, 我決定由小公司基金, 轉去大公司保本存款. 電話果邊個職員梗係唔想我轉, 聽佢口氣, 就知道間投資行收左間基金公司豐厚佣金. 都係..... 堅持之下, 才做得成.

所以, 大家決定了投資方向後, 就要堅持到底, 唔好俾人說說下而改變初衷. 

不過, 聽現在D人講得多後, 看來量寛10年令人對現在收水縮表麻木了, 人人都仲係度憧憬今後仍會有過去量寛10年的回報和市場上升軌, 這個是十分危險的, 不斷有人憧憬繼續升, 就不斷去托住個市, 好似地震海嘯咁, 一下就會崩潰落來, 那個衝擊力是十分恐怖的.

PS: 一睇今日升左咁多,  就知道又係當奴友係度上下其手, 做洒手腳. 邊個敢唔聽佢指, 係佢中期選舉前, 出來救市, 將來一定會無運行. 佢心狠手辣, 當然唔會有人想以後都要摺埋一邊無得撈啦.




沒有留言:

張貼留言