2018年8月20日 星期一

現在才來移民加記, 小心要同人咩債呀!

我JJ以前一向都無反對人家移民來加記...... 其實, 我就係最近這1年才叫人唔好來加記, 之前, 我都仲係好中性, 十年之前, 我那時在財經版常常都叫人移民來加記, 因為資源多之外, 又有自由貿易, 大把人來買加國的資源, 那時, 活在加國, 實在不愁兩餐.

只是大約係十年前開始, 加國經濟唔係唔好,  已係貧富越來越不均, 人們好似我JJ這些人, 當然不會差, 但換轉很多以前的老華僑來移民做餐館咁, 就一定無運行不特只, 下一代仲會不容易向1上爬, 因為稅好重嘛. 果時, 我都係好中性, 無刻意叫人唔好來, 或鼓勵人們來加記. 

但現在呢, 美加自由貿易凍過水之下, 全球貿易量又出現快速收縮, 如果我JJ現在才移民來, 我好肯定, 我一定唔會咁快就退到休, 仲係度同人齋嗡豬嗡, 呵呵呵..... 

當然, 我又唔係別人, 我JJ只是個小嘍囉, 無乜料到, 咁其實, 人家移民來, 在加記的發展一定比我JJ好啦. 不過呢, 人家在香港或國內, 相比現在加國, 一定發展得更好. 咁, 現在加國已經無順風車搭, 有本事的人, 根本就不用來加國. 再因為加國稅好重, 無必要來加國俾重稅, 將來退休時加國又未必有福利.

講真果句, 如果將來我JJ離開加國, 不是因為住唔慣, 而係如果加記稅率對我這種人加起上來, 我就會走人去第二度生活了. 又無順風車搭, 又要我咩埋佢地果條數. 我JJ一向都無攞佢地福利嘛, 我移民來時, 都無福利攞啦. 我起步時加國政府無扶我, 入藉後我又一直無需佢地扶, 現在我就不會有義務來咩起佢了.

PS: 這幾排, 我時時搭巴士地鐵週圍摃下, 差唔多日日都有幾個人來問我施舍零錢, 好多時, 係好後生的人, 一時之間無錢就走出來, 係公交上問人攞錢應急. 好啦, 遲到下年, 我諗仲多人問人要錢呀, 到時我再諗諗好唔好再搭巴士地鐵了, 因為大家搭係同一部地鐵巴士上, D人生活環境越差, 衛生狀況就更差.




1 則留言: