2020年3月21日 星期六

一切非美國居民(港人)投資美股的事宜 1

一切非美國居民投資美股呢? 可能玩法係唔同美國居民咖!

買賣美股所賺的錢, 應該唔洗俾利得稅給美國政府, 但美股果D股票息呢, 每次一收股息, 所有美股的證券商, 就會先靠美國政府, 扣下30%的股息收入呀! 我係加記, 因為加記跟美國政府有稅務協議,只扣15%, 之後就係要俾加記D稅呀!

當然, 這個對一切非美國居民, 係好唔著數呀! 

只不過, 美國一些企業的股息, 是十分穩定和不錯, 所以, 對一些計劃將來退休的人仕來說, 這些股息是可以令人安享晚年. 

而我JJ就係年青時, 開始揸美國藥廠股, 每隔若干時間, 慢慢買多D, 到現在, 連增值和增持, 股息扣15%稅後果舊錢, 就夠我安心退休了, 而且係相當穩定, 預計到我入老人院時, 每年果舊股息錢, 仍然夠我住私人老人院一切開支.

但係呢, 各位在當打當扎之年, 就唔會好似我JJ咁衰仔, 後生世仔咁早就學人諗退休咁Q衰咖嘛! 哈哈哈, 咁, 美股對大家的作用呢..... 就係股價增值了, 博佢起丫嘛! 而唔係好似我JJ咁, 睇住佢D股息囉..... 大家住係香港, 就要俾30%股息的稅呀! 唔值咁樣去投資呀!

咁樣, 美股裡的穩定收入股, 就一定唔係香港各位朋友仔的首選了, 買美股就要買佢股價升值了. 所以 FAANG - FB, GOOG, NFLX, AMAZON, APPLE. 不過, 這些股價現在仲係好高呀!

而在這次疫情下, 大家就應該係一大堆最受影響的美股裡埋首了, 當然, D股票有機會笠執呀! 唔單只要漁翁撒網呀(買佢十幾間公司, 總有幾間跑出咖嘛), 仲要揀岩行業, 揀果D美國政府唔救唔得的板塊來買呀~

我JJ現在跟緊美國能源和保險這2大板塊呀! 可能我JJ未必睇到其他板塊呀! 請任何高人都可以睇D意見呀! 我無任歡迎喎! 








沒有留言:

張貼留言