2020年3月8日 星期日

我的大媽筆友

噢! 佢算唔算大媽呢? 其實佢真係唔似大媽喎, 最少佢除左返工外, 其他時間佢都好活潑, 條友成日去督波咖佢..... 不過, 佢話佢D督波 FRIEND 叫佢做大媽喎, 或者佢比較喜歡人地叫佢做大媽啦,  佢覺得多D安全感! 可能唔想俾人當靚女咁睇吧!

都同佢做左筆友好多年了, 每隔2-3年就約出來見見面, UPDATE一下彼此之間的印象, 最少要對方了解到同緊個乜水來定期通訊吧!

同佢有乜好講呀? 講下這裡滿地可生活囉! 交換下資訊, 有時有D野佢知道的, 我就唔係問下佢囉! 有時, 問下佢女性的內心感覺囉! 始終我JJ係一個無家姐妹的家庭長大, 始終都係要搵個女人來了解一下女人嘛! 

大家知道啦! 上邊大6長大D人, 好信大6政府咖嘛! 大6政府話乜佢地就信乜咖啦! 每次我勸佢唔好俾人老點, 佢死都唔信邪咁喎! 佢移左民來加記差唔多20年, 觀念都未改到! 

有次我去研習論語, 撞到佢同佢老公第一次參加, 一聽佢老公講, 就知道佢乜都唔識, 而且仲係個5毛呀..... 好啦, 真係希望佢老公做5毛有錢收啦! 因為佢老公已經有好耐無野做了, 成家人只有佢一份收入來維持. 

點解佢會嫁俾個咁既人? 任何港女就一早已經一腳踢左佢老公去北極洋啦! 原來以前國企大鑊飯, 生活好有保障嘛! 不過, 自從老朱改革國企後, 佢老公當然無得撈了. 

咁.... 我諗呢, 佢老媽係單位內, 算係有頭有面, 唔似得佢老公係國企裡果D 2打6咁, 就擔心緊佢地將來, 就急急腳送左佢地過來加記移民. 就算以前由大6移民來加記, 點易都好, 都要求申請人帶幾年生活費過來, 可以想像佢屋企真係有D底子, 在老朱年代, 動用到寶貴的外匯來移民. 

聽佢講呢, 移民後的幾年, 都時不時要佢老媽來接濟. 直到佢老媽前年病逝, 留下一層在一線城市的樓俾佢和佢姐妹, 那時一線城市D老屋子, 好值錢, 有價又有市, 大把人買. 我估無千幾萬人仔都有幾百萬啦, 同佢姐妹分左佢, 都有幾十萬加仔啦. 所以, 佢後來生活好左, 多左週圍去玩了. 

不過, 真係慶幸佢移民左來加記, 最少個人人權和命仔有保障.

PS: 前幾日, 佢仲學左個官爺口吻, 話冠狀病毒係源於美國. 唉, 我到現在才明白到, 點解有D人會..... 咁易俾人老點. 

其實, 都好咖, 我JJ都係喜歡D擔屎唔偷食的人, 做人有原則有堅持啦! 不過, 我見佢咁, 真係好能理解到佢老媽點解咁擔心佢, 係都要送佢地出來移民, 仲係幫佢地做哂一切移民手續添喎. 

俾著係我JJ, 這些真係最理想的老婆和外母乸呀! 尤其咁樣的外母乸, 去邊度搵? 不過, 佢地成長係大6無慘階級教育下. 

不過呢, 照睇佢老公個5毛屎樣, 點睇都唔似咁好福相喎, 有個咁不離不棄的老婆, 又有個差唔多乜都同佢地做哂的外母乸. 

睇落我JJ個樣都係命薄了, 下巴太尖咀太細, 面型唔夠方, 十足隻狐狸仔咁樣, 無論女人搵老公, 或者外母乸睇女婿, 都無乜安全感! 




沒有留言:

張貼留言