2020年3月20日 星期五

家陣, 為何通街都係平貨?

事緣於槓桿囉! 當然, 大家會講, JJ 你這個答案好行貨喎..... 現在人人都咁講咖啦!

大家有所不知, 買股票用槓桿來借孖展, 就人人都知道, 不過, 原來投資市場中, 佔最大份額的, 唔係股票, 而係債市, 仲係大好多好多倍的份量呀!

嗱, 我現在講債市, 絕對唔係叫人升呢去玩債券這些高難度野, 只係解釋為何股票市場咁大波動咋嗄! 如果有人係都要去掂債市這些高風險野, 我真係無能力阻止到佢! 以前, 我教我果班教友去投資, 最後個個變哂投機, 真係唔關我事, 係佢地自己走火入魔, 脫離投資的行為!

大家可能會問, 債市唔係應該好Q悶咖咩? 現兜兜現金咁買, 要等到張債券到期......? 

查實呢, 只有小散戶等到到期, 機構投資者或大型基金係唔會等到期咖, 為何? 因為大孖沙佢地眼睛唔係睇住收果D利息做人, 而係睇住D聯儲或央行的息率來做人. 

當央行一升息率, 已發行在市面的舊債券, 就會因為所收的利息比新債券少, 舊債券個價就會跌, 相反, 息率跌, 舊債券個價就起. 

只是, 這樣坐係度等息率跌, 等債價起, 果個效益唔吸引呀. 有咁大舊錢果D人, 當然會去做一些我地小散戶做唔到D野, 就係用一蚊現金去買幾蚊的債券囉, 槓桿去借孖展, 同股票一樣. 

而央行因為要攪活債市, 始終發行出來D國債, 要有人來買咖嘛! 當然要容許D人在債市裡借孖展啦! 在孖展之上, 仲有好多古靈精怪的玩法, 大路咁去講, 可以分為..... 對賭息率升或跌! 

家陣輸錢果班人, 當然係賭息率升果班人; 當大家見到股市跌到七個一皮時,  即係賭息率升果班, 手頭上有債又有股, 當佢地債市一蝕錢, 要補倉, 當然係要賣股啦! 

咁..... 賺錢果班係乜人? 賭息率跌果D人囉, 誰會...... 早知息率跌呢? 嗱, 西人唔會早知COVID-19疫情咁大檸樂(出來的數據唔似咁大擰樂呀!), 只有親身經歷疫區果D人(又知道真實數據果D人)囉! 還有, 誰會知道包頭佬同北極熊打油價戰? 包頭佬囉! 以上這兩種人, 現在賺得唔錯了!

不過, 當蝕錢果班人係咁賣股來補債倉時, 佢地賣左好多優質好股出來, 這個就係我JJ講, 家陣滿街都係平貨呀!

如果大家有閒錢, 這幾年裡都唔等住用, 唔係入D囉! 當經濟一彈返回, 大家就賺到笑呵呵了!

大家可能會問, 有乜好介紹? 我會講老美油股, 天然氣股, 保險股, 這些股跌得最最最金, 如果大家查查, 有些現股價...... 跌到變成上季派息的10倍或更低呀! 現在是要貪心的時候了.

大家又可能會問, JJ 點解叫人買老美油股, 天然氣股, 保險股? 唔怕D公司執笠? 

其實, 老美係能源大國和金險大國, 這些東西係佢地D國技來咖, 係佢地戰略優勢的行業, 老美當奴友點敢唔救喎? 佢地可以唔救民間娛樂/消費/ 建築, 但唔可以唔救能源和保險業囉!


1 則留言:

  1. 多謝JJ兄分享。
    但美帝能源界已翻天,頁岩公司當道。至於美國保險界嘅強者就不熟了,財技比香港複雜好多。

    回覆刪除