2020年3月25日 星期三

一切非美國居民(港人)投資美股的事宜 2

哈哈哈..... 各位, 昨天美股反彈呀! 不過呢, 大家要小心淡友平淡倉獲利後, 再開淡倉再挾低佢喎!

可能大家會問, JJ 你點計數咖!? 竟然話自己越跌越買, 但係反彈就叫人小心.

唉, 都係果句啦, 跌果陣時唔知會點跌嘛! 但係2個星期跌左30%後, 係人都知道, 淡倉慮積左咁多盤開左, 淡友只係等利好消息出來時(如無限QE), 去平倉囉. 之後, 就係再等機會再挾低過個市佢呀! 

我地明知現在反彈, 大部份係因為平淡倉, 咁就等一陣先啦! 等到D人再挾低時, 我JJ再買過囉, 唔急咖!

嗱, 我JJ玩法..... 唔係撈底短炒, 而係著眼長期因為經濟改善而出現的股價和股息升幅呀! 所以, 一切計算, 唔係睇股票短期內點反彈, 而係睇.... 1. 買果時, 股價有幾咁被人低估; 2. 在一片股息跌跌跌中, 收回來的股息相對銀行息有幾著數; 3. 這些股票對將來經濟發展的戰略價值.

大家都知道我叫人買老美的油和天然氣股, 唔單只係因為其在經濟發展裡的戰略價值, 更加係股價被人遠遠咁低估了, 再更加是, 收回來的股息遠遠超出銀行存款息, 因為現在差不多是零息呀!

說句實話, 我JJ這2-3個星期買的股票, 買入股價, 不單只係今年最高價的1/6到2/3, 其上4季股息相比買入價, 更是現銀行存款息的20倍以上, 就算經濟點差, 算D股息得番1成, 都比存銀行好呀! 

當然油和天然氣股價跌到咁低殘, 間公司一係破產一係繼續落去囉..... 不過, 老美有無限QE呀, 一定可以救到這些有戰略價值的公司, 慢慢等佢幾年, 就會升到烘烘聲, 到時升到連阿媽都認得呀佢!

好啦, 大家可能會問, JJ 你上次唔係講過, 非美國居民收美股息會好唔著數喎, 要先扣3成. 係呀! 所以, 我叫大家..... 1. 唔好買美股來收息, 2. 加記D天然氣和油, 自用之後, 全部賣哂俾老美呀, 所以, 買加記天然氣和油股呢, 有如買老美天然氣和油股呀, 但無須俾人先扣30%股息; 不過, 我JJ買左一D加股, 但係D公司一搬落去老美, 我就要俾老美股息稅了. 

各位在香港買加股, 當係美股咁等升和收股息呢, 最忌係間公司搬左落老美, 到時就要俾人扣30%股息. 

還有呢, 個市近來會反覆呀, 未跌到盡呀, 這些時候來撈底, 當中的風險不會細呀! 大家宜於保守和小心啦!!




3 則留言:

  1. MR JJ,
    BNS, HSBC, 的ADR, 要否俾人先扣30%股息呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些ADR係唔哂扣, 因為間公司唔係美國注冊,連公司總部地址都唔係美國.

      可以去 YAHOO FINANCE, 輸入公司的TICKER, 再去 PROFILE, 睇睇佢公司總部地址係咪係美國....

      例如: 以前加記有間公司叫 ENCANA, 原本收D股息唔哂扣30%, 但佢總一搬落美國後, 就要扣果30%.

      刪除